بهروز منصورکیائی معاون ابتدایی آموزش و پرورش مازندران شد

ساری (پانا) - با حکم مدیرکل آموزش وپرورش مازندران، بهروز منصورکیائی به عنوان معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران منصوب شد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
بهروز منصورکیائی معاون ابتدایی آموزش و پرورش مازندران شد

بهروز منصورکیایی جانشین سید عیسی میرشفیعی معاون سابق آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران شد که چندی پیش بازنشسته شد و داود تقی نیا در طی ۴۰ روز اخیر سرپرستی این معاونت را برعهده داشت.

مدیرکل آموزش وپرورش مازندران در آیین معارفه منصورکیائی گفت: «پیشینه اداری و آموزشی جناب منصورکیائی بسیار درخشان است. ایشان سال‌های متمادی در مقطع ابتدایی از آموزگاری چندپایه تا معاونت و مدیریت مدرسه و همچنین چندین پست اداری کار کرده و سابقه و اندوخته علمی و مدیریتی فراوانی دارند. همین ذخیره دانشی و اجرایی و همچنین اخلاق ایشان می‌تواند سرمنشا موفقیت‌های بزرگ در حوزه ابتدایی باشد.»

علیرضا سعدی پور با بیان اینکه کادرسازی و نیروسازی باید یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های ما باشد، افزود: «به ایشان توصیه می‌کنم از خرد جمعی استفاده کرده و نظرات صاحبنظران و پیشکسوتان حوزه ابتدایی را مورد توجه قرار دهند. در این زیست بوم جدید که دچار شرایط جدیدی شده‌ایم باید کار گروهی را سرلوحه تصمیمات قرار داده و با هم‌افزایی و همکاری به پوشش حداکثری دانش‌آموزان دست یابیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار