مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی :

880 هزار تومان در ازای با سواد کردن هر نفر پرداخت می شود

دشتی (پانا)_ مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی گفت به ازای باسواد شدن هر فرد بی سواد، 880هزار تومان پاداش پرداخت می شود.

کد مطلب: ۱۱۳۹۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
880 هزار تومان در ازای با سواد کردن هر نفر پرداخت می شود

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتی مدیر آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: برای افراد بیکار دیپلمه و همچنین کارمندان به ازای با سواد کردن هر فرد بی‌سواد 880هزار تومان پرداخت خواهد شد.

علی حسینی خاطر نشان کرد: در سال جاری 4 طرح اولویت دار در سوادآموزی شهرستان مطرح است که شامل طرح با سواد کردن اولیای بی سواد دانش آموزان، طرح حلقه های کتاب و کتابخوانی، طرح خواندن با خانواده و طرح خود آموز در دوره سوادآموزی است.

حسینی گفت: تعطیلات کرونایی برای فرزندان اولیا بی سواد فرصتی مغتنم است تا علاوه بر مشارکت در این امر خداپسندانه بتوانند به مزایای حقوقی دست پیدا کنند.

او این فرصت را قدمی خداپسندانه در راه باسواد شدن بی‌سوادان به کمک فرزندان دیپلمه و کارمندان خواند و افزود: همکاری آنان به عنوان اشخاص حقیقی در قالب خرید خدمات است که در برابر قبولی هر نفر سوادآموز دوره سوادآموزی مبلغی دریافت می‌کنند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی بیان کرد: دوره سوادآموزی معادل پایان سوم ابتدایی است و با ۴ ماده درسی و ۴۰۰ ساعت آموزش تعریف شده است که روزی حدود ۲ساعت و حدود ۴ماه آموزش و تدریس انجام می‌شود.
حسینی تصریح کرد: پس از شناسایی و ثبت نام بی‌سواد در سامانه سوادآموزی، از سوی مدیریت آموزش و پرورش با افراد دارای شرایط لازم قرارداد همکاری منعقد می‌شود.
دبیر شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان دشتی افزود: بعد از آموزش و شرکت سوادآموز در آزمون پایان دوره و قبولی او علاوه بر بهره‌مندی از اجر معنوی مبلغ 880 هزار تومان طبق مفاد قرارداد محاسبه و به حساب شخص آموزش دهنده واریز می‌شود. هر فرد هم می‌تواند تا سقف ۱۲نفر ثبت‌نام و آموزش دهد. شرط سنی بی‌سوادان برای ثبت‌نام ۱۰ تا ۴۹ سال است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی در پایان خاطر نشان کرد: فرهنگیان، همه کارمندان دولت و فرزندان دیپلمه اولیا بی سواد متقاضی می‌توانند برای شرکت و ثبت نام در این طرح و انعقاد قرارداد به کارشناسی‌ سوادآموزی آموزش وپرورش این شهرستان مراجعه و از این فرصت استفاده کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار