شیوه نامه اجرایی برنامه هر مدرسه یک سرود ابلاغ شد

تهران (پانا) - با امضای معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش وپرورش استثنایی شیوه نامه اجرایی برنامه هر مدرسه یک سرود به ادارات استثنایی استان‌ها ابلاغ شد.

کد مطلب: ۱۱۳۹۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
شیوه نامه اجرایی برنامه هر مدرسه یک سرود ابلاغ شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، شیوه نامه اجرایی " برنامه هر مدرسه یک سرود" با هدف ایجاد نشاط و شادابی در مدارس، انس و الفت دانش آموزان به فعالیت های گروهی، کسب مهارت های هنری و ارتقای و اشاعه فرهنگ، ارزش های اخلاقی و بارورهای اسلامی در بین دانش آموزان استثنایی تدوین شده است.

هنرهای تأثیرگذاری همچون سرود و آوازهای جمعی که مورد توجه دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی است، به خوبی می تواند آموزه ها و مفاهیم تربیتی و درسی را به طور غیر مستقیم انتقال دهد و به تقویت روحیه جمع گرایی و کارگروهی در مدرسه کمک کند.

بر اساس این شیوه نامه سازمان آموزش و پرورش استثنایی در نظر دارد به منظور انتقال ارزشها، هنجارها و نگرشهای اجتماعی مطلوب و مناسب، با بهره گیری از نیروهای متخصص و علاقمند از جمله مدیران، معاونان، مربیان پرورشی و معلمان مدارس استثنایی با ایجاد برنامه های مناسب و متنوع هنری در قالب تشکیل سرودهای همگانی و مدرسه ای برای دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی اقدام کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار