رونمایی از کتاب های طرح تمیم در مرکز شماره ۲ بندرعباس

هرمزگان(پانا)-با حضور مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان کتابهای طرح تمیم مرکز شماره ۲ بندرعباس رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از کتاب های طرح تمیم در مرکز شماره ۲ بندرعباس

پشتکوهی مدیرکل کانون در این مراسم ضمن بیان اهمیت تعامل میان آموزش و پرورش و کانون گفت : کانون جایی است که همه بچه ها باید بتوانند از امکانات آن استفاده کنند و برای رسیدن به این خواسته نیاز به تعامل بیشتر بین دو سازمان است .

در ادامه مهمانان این برنامه به بازدید از عروسک های نمایشی این مرکز که سالها در بخش نمایش عروسکی فعال بوده است و توانسته مقامهای استانی و کشوری مختلف در جشنواره ها را از آن خود کند پرداختند .

مهمانان با رونمایی از کتاب های جدید امضا های یادگاری خود را در کنار تصویر کتاب‌های طرح ثبت نمودند .

با رونمایی از کتابهای جدید طرح تمیم امکان دسترسی اعضا به ۶۰ عنوان کتاب جدید با موضوعات مختلف فراهم شد در این برنامه که تعدادی از هنرمندان نیز حضور داشتند کارگاه اوریگامی نیز تشکیل شد و مهمانان به یاد کودکی هایشان به ساخت قایق و ماهی کاغذی پرداختند .

یادآوری می‌شود «تمیم» عنوان طرحی است که بر اساس آن کتاب‌های ناشران برگزیده در جایزه کتاب ماه، سال، سرگرمی‌ها و اسباب‌بازی‌های منتخب در اختیار کتابخانه‌های کانون در سراسر کشور قرار می گیرد که در راستای حمایت از تولید کتاب حوزه کودک و نوجوان و پاسخ به نیاز مخاطبان کتابخانه های کانون پرورش فکری از بهار سال ۹۹ آغاز شده است .

گفتنی است، اسماعیل خرامیده رئیس سازمان دانش آموزی استان هرمزگان و موسوی رئیس مرکز پیشگیری از آسیب های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این مراسم حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار