«کلینتون» گزینه بایدن برای نمایندگی آمریکا در سازمان ملل است

تهران (پانا)- یک منبع آگاه از انتصابات احتمالی در کارزار انتخاباتی بایدن، از هیلاری کلینتون به عنوان نامزد نمایندگی آمریکا در سازمان ملل یاد کرده است.

کد مطلب: ۱۱۳۸۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
«کلینتون» گزینه بایدن برای نمایندگی آمریکا در سازمان ملل است

به گزارش خبرگزاری مهر، اسپوتنیک در مورد منصوبین احتمالی در دولت بایدن می‌نویسد: «هیلاری کلینتون» وزیر امور خارجه دولت نخست باراک اوباما، احتمالاً به سمت فرستاده دولت بایدن در سازمان ملل منصوب خواهد شد. این خبر را واشنگتن پست نیز به نقل از یک منبع آگاه منتشر کرده است.

بر اساس این گزارش، انتصاب کلینتون به این سمت در حال حاضر در دست بررسی است ولی هنوز قطعی نشده است. با وجود این، گفته می‌شود تیم بایدن اعتقاد دارد که افزودن کلینتون به دولت آتی آمریکا می‌تواند اعتبار ایالات متحده در عرصه بین الملل را پس از ریاست جمهوری ترامپ بالا ببرد.

کلینتون در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ به عنوان نامزد حزب دموکرات از دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوریخواه، شکست خورد.

گفتنی است بحث و بررسی درباره انتخاب و انتصاب افراد و شخصیت‌ها برای مناصب دولت احتمالی بایدن در حالی انجام می‌گیرد که دونالد ترامپ نتیجه انتخابات را نپذیرفته و مدعی تقلب در فرایند انتخابات شده است.

این در حالی است که شکایت‌های قانونی متعددی از سوی کارزار انتخاباتی ترامپ در چند ایالت مطرح شده است اما در حال حاضر غالب خبرگزاری‌ها، جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را رئیس جمهور منتخب این کشور می‌دانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار