آخرین روند پرونده شکایت النصر عربستان از پرسپولیس اعلام شد

تهران (پانا) - وکیل باشگاه پرسپولیس درباره شکایت تیم فوتبال النصر عربستان و لایحه دفاعی پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
آخرین روند پرونده شکایت النصر عربستان از پرسپولیس اعلام شد

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، امیرساعد وکیل درباره شکایت دوباره باشگاه النصر به کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا اظهار کرد: شامگاه چهارشنبه در پاسخ به شکایت ۱۲۳ صفحه‌ای النصر که توسط چند وکیل پر نام و آوازه اروپایی تهیه شده، لایحه ۱۲۵ صفحه‌ای پرسپولیس که تنها یک هفته برای تهیه آن فرصت بود نزد کمیته استیناف AFC به ثبت رسید.

وکیل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: در شکایت جدید النصر چند ادعای جدید مطرح شده که بی‌پایه و اساس بوده است. درخواست دستور موقت النصر در اوایل این هفته، برای به تعویق انداختن تاریخ برگزاری مسابقه فینال تا تعیین تکلیف نهایی این پرونده در AFC یا CAS نیز رد شد.

او خاطرنشان کرد: ایرادات شکلی و ماهوی متعددی به لایحه باشگاه عربستانی وارد است. امیدواریم همانگونه که بازیکنان پرسپولیس در مستطیل سبز، تیم النصر را شکست دادند، در این کارزار حقوقی نیز باشگاه پرسپولیس به موفقیت قاطع دست پیدا کند. ما در بخش حقوقی نهایت تلاشمان را برای دفاع از حق پرسپولیس انجام داده‌ایم و آنطور که از مسئولان تیم شنیده‌ام، هم اعضای تیم با حمایت مدیران باشگاه برای حضوری پرقدرت در فینال آسیا آماده می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار