اجرای ممنوعیت فعالیت صنوف بعد از ساعت 6 عصر در استان زنجان

زنجان (پانا) - رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان اعلام کرد بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا در سطح کشور برای فعالیت اصناف ، فعالیت صنوف استان زنجان به غیر از گروه یک ، از ساعت 6 عصر ممنوع بوده و با متخلفان برخورد قانونی صورت می گیرد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای ممنوعیت فعالیت صنوف بعد از ساعت 6 عصر در استان زنجان

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان مهندس ناصر فغفوری اظهار داشت: بر این اساس فعالیت صنوف گروه یک شامل نانوایان، میوه‌فروشان، سوپرمارکت‌ها و خواروبارفروشان که اقدام به توزیع اقلام اساسی مردم می‌کنند، فاقد محدودیت می‌باشد.

وی افزود: برخی از صنوف که پیش‌ازاین ممنوعیت فعالیت داشتند همچون آرایشگران زنانه، تالارها و رستوران‌ها نیز بنا به شرایط وضعیت قرمز استان همچنان به قوت خود باقی است.

این مقام مسئول با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای اطلاع‌رسانی محدودیت فعالیت صنوف در استان عنوان کرد: با هماهنگی ستاد استانی کرونا، این مصوبه به اتاق‌های اصناف شهرستان‌های زنجان، ابهر، خدابنده و خرمدره و نیز روسای ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌ها ابلاغ گردیده تا بر نحوه اجرای این مصوبه نظارت‌های لازم صورت گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ادامه داد: در این راستا اطلاع‌رسانی‌های لازم به صنوف از طریق اتحادیه‌های مربوطه صورت گرفته است.

وی زمان اجرای محدودیت برای فعالیت صنوف را در استان از 20 آبان ماه لغایت 20 آذرماه عنوان کرد.

فغفوری گفت: بر اساس مصوبات کشوری واحدهایی که نسبت به اجرای مصوبه اقدام نکنند با آن‌ها برخورد قانونی و پلمپ واحدهای صنفی توسط مراجع ذیصلاح صورت گرفته و پلمپ واحدها تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

وی در پایان از اصناف و بازاریان درخواست کرد با رعایت این مصوبات زمینه کاهش شیوع این بیماری را در استان فراهم آورند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار