مدافع سلامت دانشکده علوم پزشکی نیشابور در راه مبارزه با کرونا آسمانی شد

نیشابور (پانا ) - رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور در پی شهادت شهید مدافع سلامت شادروان محمد رستمی از پرسنل مرکز بهداشت نیشابور پیام تسلیت صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد
مدافع سلامت دانشکده علوم پزشکی نیشابور در راه مبارزه با کرونا آسمانی شد

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی نیشابور پیام تسلیت محسن عظیمی نژاد رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور در پی شهادت شهید مدافع سلامت شادروان محمد رستمی از پرسنل مرکز بهداشت شماره 2، به شرح زیر است:
"وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یرْزَقُونَ
ایثار و از خودگذشتگی در راه خدمت به جامعه پاداشی عظیم نزد خداوند متعال دارد و در این راه پر مخاطره، جان برکفان حوزه سلامت از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا با فداکاری و تحمل شرایط سخت و طاقت فرسا به بیماران ارائه خدمت می دهند و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزیده اند. شهید مدافع سلامت شادوران محمد رستمی نیز در این برهه از زمان با جانفشانی در راه خدمت به مردم، در پی ابتلا به بیماری کووید ۱۹ روز یکشنبه هجدهم آبان ماه دعوت حق را لبیک گفت.
اینجانب این ضایعه را به خانواده گرامی آن همکار، مجموعه بزرگ حوزه سلامت نیشابور تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال غفران و رحمت الهی برای این عزیز از دست رفته و برای بازماندگان ایشان صبر و بردباری مسئلت دارم. امیدوارم مردم عزیز به پاس فداکاری مدافعان سلامت و در جهت حفظ سلامت خود و سایر همشهریان در رعایت دستورات پزشکی و بهداشتی در خانه، بازار و محل کار و پرهیز از شرکت در هرگونه دورهمی خانوادگی و غیر آن کوشا باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار