جلسه معاونین و مربیان پرورشی شهرستان دشتستان برگزارشد

دشتستان(پانا)_ جلسه معاونین و مربیان پرورشی شهرستان با استفاده از ارتباط تصویری با معاون پرورشی و فرهنگی استان در شبکه شاد برگزار گردید .

کد مطلب: ۱۱۳۷۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد
جلسه معاونین و مربیان پرورشی شهرستان دشتستان برگزارشد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان ، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در جلسه معاونین و مربیان پرورشی شهرستان دشتستان گفت : قرارگاه فرهنگی تربیتی استان را با حضور معاونین فرهنگی ادارات کل استان را جهت وحدت رویه و هم افزایی برنامه های فرهنگی تشکیل داده ایم .

علی موحدی خاطرنشان کرد : برای اولین بار این قرارگاه در سطح استان و کشور تشکیل شده است و به تبع آن نیز باید در شهرستان ها و مناطق این قرارگاه برای افزایش فعالیت های فرهنگی تشکیل شود .

وی با اشاره به اینکه امروزه از ظرفیت فضای مجازی برای اهداف آموزشی و پرورشی استفاده می گردد گفت : هر شهرستان و منطقه یک نفر را به عنوان رابط فضای مجازی جهت اطلاع رسانی لازم در خصوص برنامه ها و فعالیت های حوزه معاونت پرورشی در سطح استان معرفی نماید تا همه شهرستان ها و مناطق در جریان این برنامه ها قرار گیرند .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره برنامه های اجرایی این معاونت بیان داشت : برنامه هایی از جمله ششمین اجلاس استانی نماز ، مسابقات فرهنگی و هنری ، قرآن و عترت ، لاله های روشن و ... در سال تحصیلی جدید هم با اهتمام بیشتری مورد توجه قرار گیرد و زمینه حضور حداکثری دانش آموزان را فراهم سازید .

موحدی با اشاره به حضور دانش آموزان در منزل این امر را زمینه ساز افزایش آسیب های اجتماعی دانست و گفت : معمولا در بعضی از خانواده ها مشاجرات خانوادگی وجود دارد و یا استفاده بیش از حد از فضای مجازی و ... دانش آموزان را در معرض آسیب های اجتماعی قرار می دهد .

وی گفت : برای کاهش این معظلات و آسیب ها اقدام به اجرای طرح مشاوران در دسترس نموده ایم که در این طرح تعدادی از مشاوران هر شهرستان و منطقه را از طریق فضای مجازی معرفی تا در اختیار دانش آموزان قرار گیرند و بتوانند ارتباط بیشتری برقرار نمایند تا زمینه کاهش این آسیب ها را فراهم نماییم .

معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان دشتستان نیز در این جلسه ضمن تقدیر وتشکر از زحمات معاونین ومربیان پرورشی دربرنامه ریزی بازگشایی مدارس و دیگر برنامه های این حوزه اظهار کرد : برنامه ها و فعالیت های تربیتی در مدارس نیاز به نیروی انسانی زیاد، توانمند و کارآمد دارد و مربیان پرورشی باید توانمند و با دست پر در مدارس حاضر شوند.

حبیب اله بوستانی گفت: با شیوع ویروس کرونا، مدارس با شرایط خاص بازگشایی شدند و رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامتی همکاران و دانش آموزان از اولویت های اصلی است.

وی افزود: کرونا به ما نشان داد که رعایت بهداشت از ضروریات است که می تواند ضامن سلامتی ما و دیگران باشد و همکاران ما در ایام تعطیلی مدارس نشان دادند که می توانند تهدیدها را به فرصت تبدیل نمایند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان دشتستان ضمن تقدیر و تشکر از شرکت همکاران و دانش آموزان در مسابقات فرهنگی هنری گفت: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و عدم فعالیت حضوری مدارس ، مسابقات فرهنگی و هنری هم از طریق فضای مجازی و شبکه دانش آموزی شاد برگزار می گردد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار