دلنوشته‌ یک دانش‌آموز درباره «حاج قاسم»: سردار سلیمانی نامی همیشه باقی در تاریخ است

تهران (پانا) – دانش‌آموزان سراسر کشور در همذات‌پنداری با سردار سلیمانی به خلق دلنوشته‌هایی پرداختند که گزیده‌ای از این دلنوشته‌ها در کتاب «منم یک حاج قاسم دیگر» وارد بازار نشر شد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
دلنوشته‌ یک دانش‌آموز درباره «حاج قاسم»: سردار سلیمانی نامی همیشه باقی در تاریخ است

کتاب «منم یک حاج قاسم دیگر» مجموعه‌ای از دلنوشته‌های دانش‌آموزان سراسر کشور درباره «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» است که دی‌ماه سال 98 طی یک حمله تروریستی به مقام رفیع شعادت نائل آمده است.

از میان صدها دلنوشته که از سراسر کشور برای این پویش ارسال شده است، 142 دلنوشته برای درج در این کتاب برگزیده شده‌اند.

در یکی از دلنوشته‌های دانش‌آموزی به قلم حسین دانیال دانش‌آموز دوره متوسطه اول از استان همدان خطاب به سردار سلیمانی می‌خوانید:

« دشمن فکر کرد اگر سردار دل‌ها را به شهادت برساند دیگرکسی برای جنگیدن نیست اما خبر نداشت که ما جوانان ایران عزیز تک‌تک. یک سردار سلیمانی خواهیم شد و با دشمن تا پای جان و آخرین قطره خون مبارزه خواهیم کرد و هیچ‌وقت نخواهیم گذاشت دشمن به آبرو و ناموس و کشور ما حمله کند و این همان هدف خداوند از خلقت انسان است که در افرادی مثل شهید سلیمانی‌ها شکل می‌گیرد.

سردار عزیز الآن که این دل‌نوشته را می‌نویسم می‌دانم که شما ناظر بر این هستید پس حالا که به خداوند نزدیک‌تر شدید از شما می‌خواهم که از خداوند برای من تقاضای موفقیت در خط اسلام و قران کنید. دعا کنید تا همه جوانان ایران سردار سلیمانی دیگر شوند و دشمن هیچ‌وقت فکر نابودی ما نباشد البته همین‌طور هم هست زیرا ما شهید چمران‌ها سردار همدانی‌ها و احمدی روشن‌ها و خیلی از این شهدا داشته‌ایم پس‌ازاین به بعد هم خواهیم داشت.

سردار سلیمانی نامی همیشه باقی در تاریخ. کسی که داعش با بردن نامش لرزه به اندامش می‌افتاد. باافتخار زندگی کرد و با شهادتش درس بزرگی و انسانیت به همه ما داد و با خونش نوشت با توکل به خدا و اخلاص غیرممکن‌ها ممکن می‌شود و دشمن از بین می‌رود.»

هدف از جمع‌آوری این مجموعه بست و پیوند الگوها و اسوه‌های انقلابی با نسل نوجوان و جوان کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار