رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور خبر داد

کمک دو هزار میلیارد تومانی خیرین برای مدرسه سازی

تهران (پانا) - خیرین مدرسه ساز امسال دوهزار میلیارد تومان برای مدرسه سازی اهدا کردند.

کد مطلب: ۱۱۳۶۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
کمک دو هزار میلیارد تومانی خیرین برای مدرسه سازی

به گزارش جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، ناصر قفلی اظهار کرد: آورده خیرین مدرسه ساز امسال باوجود شرایط سخت اقتصادی 200 تا 300 درصد افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: امسال 30 هزار کلاس درس نیمه تمام در کشور به همت خیرین مدرسه ساز به اتمام می رسد و 10 هزار کلاس درس نیمه تمام نیز سال آینده تکمیل خواهد شد.

قفلی گفت: خیرین مدرسه سازی داریم که تاکنون بیش از 100 مدرسه در مناطق محروم کشور ساخته اند. گرانی مصالح ساختمانی باعث شده است روند مدرسه سازی کند شود و مدرسه های ساخته شده دو برابر گران تر از قبل به اتمام می رسند.

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: دولت نیز امسال 3 هزار میلیارد تومان اعتبار برای مدرسه سازی درنظر گرفته است و خوشبختانه دولت امسال آورده نوسازی را 300 درصد افزایش داده است.

قفلی یادآور شد: دانش آموزان استثنایی نیاز به 200 مدرسه جدید دارند که عملیات احداث 80 مدرسه آغاز شده که از این تعداد 20 مدرسه برای دانش آموزان اوتیسم است.

وی به کمبود مدرسه در منطقه 22 اشاره کرد و افزود: قرار است به همت خیرین و آموزش و پرورش و شهرداری بیش از 100 مدرسه در منطقه 22 تهران در طی 5 سال ساخته شود. هم اکنون 6 خیر مدرسه ساز برای ساخت مدرسه در منطقه 22 تهران اعلام آمادگی کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار