برگزاری جشنواره ملی "دختران، خانواده و گذر از کرونا" + پوستر

شیراز (پانا) - کارشناس مسوول امور بانوان آموزش و پرروش فارس از برگزاری جشنواره ملی "دختران، خانواده و گذر از کرونا" خبر داد و افزود: این جشنواره با هدف تقویت نقش دختران در ایجاد فضای بانشاط و سرشار از مهربانی و امید در خانواده برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۳۶۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره ملی "دختران، خانواده و گذر از کرونا" + پوستر

طاهره بی‌نیاز در گفت‌وگو با پانا با اشاره به اینکه این جشنواره با همکاری معاونت پرورشی و امور زنان انجام می‌شود، ادامه داد: این جشنواره ویژه دانش‌آموزان دختر در تمام مقاطع و در محورهای هنرهای تجسمی و عکاسی، فیلم و هنرهای نمایشی (پویانمایی، داستانی، مستند و نماهنگ) برگزار می‌شود.

به گفته او دانش‌آموزان می‌توانند آثار خود را تا ۱۷ دی ماه با موضوع "دختران، خانواده و گذر از کرونا" به دبیرخانه جشنواره در استان تهران ارسال کنند.

او ادامه داد: اختتامیه این جشنواره و اعلام برگزیدگان آن در بهمن ماه همزمان با جشن پیروزی انقلاب اسلامی که مقارن با هفته بزرگداشت زن است از برگزیدگان تقدیر به عمل می‌آید.

او در پایان از درخشش دانش‌آموزان فارس در این جشنواره همچون سایر جشنواره‌ها ابراز امیدواری کرد و گفت: هدف جشنواره با توجه به عنوانی که برای آن انتخاب شده و حضور بیشتر دانش‌آموزان در منزل در این ایام، هویت‌یابی و شکوفایی استعداد و خلاقیت دختران، بازآفرینی نقش دختران در خانواده در دوران پساکرونا، انعکاس و ماندگار کردن صحنه‌های جذاب و تاثیرگذار از نقش دختران و خانواده دردوران عبور از کرونا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار