در کرانه خلیج فارس طنین انداز می شود:

صدای رمز محمد رسول الله(ص) در رزمایش سایبری سربازان و دانش آموزان انقلابی ولایت

هرمزگان(پانا)-معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت که در راستای استکبار ستیزی، رزمایش سایبری سربازان و دانش آموزان انقلابی ولایت در هرمزگان برگزار و صدای رمز محمد رسول الله(ص) آن در کرانه خلیج فارس طنین انداز می شود.

کد مطلب: ۱۱۳۶۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد
صدای رمز محمد رسول الله(ص) در رزمایش سایبری سربازان و دانش آموزان انقلابی ولایت

احمد مهرانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار پانای استان ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد بزرگ و مسعود پیامبر رحمت و مهربانی و امام جعفر صادق علیه السلام و گرامیداشت روز ۱۳ آبان روز دانش آموز گفت: امسال آموزش و پرورش استان بدلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیتهای تجمعاتی اعلام شده، اکثر برنامه های ویژه خود را بصورت مجازی و در بستر شاد برگزار خواهد کرد.

وی افزود: مهمترین این مناسبت ها در آبان ماه؛ میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) رئیس مذهب تشیع و سال روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بدست دانش آموزان و دانشجویان در روز 13 آبان و تقارن این مناسبت های بزرگ ملی و مذهبی با هم است که آنرا به فال نیک گرفته و برنامه های این مناسبت ها نیز بصورت تلفیقی در فضای مجازی اجرا می شود.

مهرانی اظهار داشت: ما امسال سعی کردیم با توجه به زیست بوم جدید اکثر برنامه ها و جشنواره ها یی را که در قالب های متفاوت طراحی کرده بودیم در فضای مجازی خصوصا در بستر شاد که در واقع بیشترین مستمع را داریم اجرا نماییم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان هرمزگان در ادامه خاطر نشان کرد: ویژه برنامه ۱۳ آبان هم امسال برای دانش آموزان و تشکلات دانش آموزی هم در فضای مجازی در قالب رزمایش بزرگ سایبری سربازان و دانش آموزان انقلابی ولایت و همچنین امضای طومار اعلام انزجار از استکبار و استعمار به منظور مبارزه با استکبار جهانی و ترویج فرهنگ استکبار ستیزی و بصیرت افزایی در بین دانش آموزان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: رزمایش بزرگ سایبری سربازان و دانش آموزان انقلابی ولایت با رمز محمد رسول الله از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 12 آبان ماه آغاز و تا ساعت 21 روز سه شنبه 13 آبان پایان خواهد یافت و دانش آموزان میتوانند برای اعلام انزجار از استکبار و استکبار ستیزی در این رزمایش شرکت نموده و آثار خود را در قالب های مختلف از جمله ؛ شعر ، داستان، مقاله ، نقاشی ، کاریکاتور، دل نوشته و .... را در فضای مجازی و در بستر برنامه شاد منتشر نمایند و صدای آنرا در کرانه های خلیج فارس طنین انداز نمایند.

مهرانی ادامه داد: امضای الکترونیکی طومار علیه آمریکای جنایتکار نیز از دیگر برنامه های 13 آبان امسال است که دانش آموزان میتوانند با مراجعه به پایگاه بیست به نشانی http://www.beest.ir/Downwithusa و امضای الکترونیکی طومار مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خصوصا آمریکا و اسرائیل جنایتکار بزنند.

این مسئول در پایان اظهار امیدواری کرد: ان شا الله که ما بتوانیم با همراهی فرهنگیان و دانش آموزان و کمک رسانه‌ها و به ویژه خبرگزاری پانا که یک خبرگزاری دانش آموزی است فرهنگ استکبار ستیزی را در بین دانش‌آموزان مان انتشار داده و آمریکا را از منطقه اخراج کنیم چرا که به تعبیر فرماندهی کل قوا (مقام معظم رهبری)، اخراج آمریکا از منطقه انتقام سخت شهادت سردار سلیمانی است. بسیج دانش آموزی باید با لبیک به فرمان رهبری انتقام خون حاج قاسم سلیمانی را از آمریکای جنایتکار بستاند. انشا الله ما ثابت می کنیم هر قطره از خون شهید سلیمانی هزاران هزار دانش آموز بسیجی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار