رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان:

پیشتازان هرمزگان با حضور فعال در پویش دانش آموزی هشتک سیزده آبان حماسه آفریدند

هرمزگان(پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان گفت: پیشتازان هرمزگان امسال در پویش دانش آموزی هشتک سیزده آبان با حضور پررنگ و فعال خود حماسه آفرینی کردند.

کد مطلب: ۱۱۳۶۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
پیشتازان هرمزگان  با حضور فعال در پویش دانش آموزی هشتک سیزده آبان حماسه آفریدند

اسماعیل خرامیده در مصاحبه خبرنگار پانا گفت: نظر به اهمیت نقش و جایگاه سازمان دانش آموزی در گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان که مصادف بود با سه واقعه سترگ و با عنایت به شرایط کنونی و ظهور ویروس کرونا و عدم توفیق در برگزاری مراسم راهپیمایی این روز بزرگ پویشی با عنوان هشتگ 13 آبان در بستر شاد ( فضای مجازی) برای دانش‌آموزان در این عرصه فراهم شد.

وی افزود: با توجه به اینکه امسال شرایط حضور دانش آموزان میسر نبود پیشتازان در این پویش فعالانه شرکت کرده واقدام به تولید محتوا درشش محور اعلام شده نمودند که بیش از۳۰۰ مورد محتوا درزمینه های مختلف ازجمله؛ معرفی الگوهای دانش آموز انقلابی , معرفی جنایت های آمریکای جهانحوار , اجرای سرود ۱۳ آبان و موضوعاتی از این قبیل تولید محتوا داشتند که پس از بررسی لازم بیش از ۲۰۰ تولید به سازمان مرکز حهت بارگذاری درشبکه شاد ارسال شد.

رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان همچنین به تقارن این روز با ۱۷ ربیع الاول سالروز تولد آخرین پیام آور جهانیان اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از محورهای تولید محتوا ویژگی های امت پیامبر و تاکید بر مهرورزی و وحدت مسلمین می باشد.

خرامیده در پایان ضمن محکوم کردن اقدام ناشایست و حمایت نابخردانه رئیس جمهور فرانسه خواستار اتحاد مسلمین جهان شد و تاکید کرد: ما امت محمد ص هستیم و اجازه توهین تحت هیچ عنوانی به پیامبر بزرگ ونورانی مان نخواهیم داد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار