جلسه گروه ویژۀ پیشتازان استان اصفهان به صورت مجازی برگزار شد

اصفهان(پانا) _ اعضای گروه ویژه پیشتازان استان اصفهان به همراه مربی گروه، پیشتاز حسین حسن زاده و یاورمربی و سرتیم گروه، جلسه گروه ویژه پیشتازان را با توجه به شرایط ویژه همه گیری وسیع ویروس کرونا و توصیه مسئولین مربوطه مبنی بر عدم تشکیل تجمعات، به صورت مجازی برگزار کردند.

کد مطلب: ۱۱۳۴۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه گروه ویژۀ پیشتازان استان اصفهان به صورت مجازی برگزار شد

جلسات گروه ویژه پیشتازان استان اصفهان پیش از همه گیری ویروس کرونا به صورت حضوری هر دو هفته یکبار در سازمان دانش آموزی استان اصفهان برگزار می شد.
در ابتدای جلسه مربی پیشتاز، حسین حسن زاده ضمن تقدیر و تشکر از حضور مجازی اعضا گفت: فعالیت پیشتازان در شرایط همه گیری ویروس کرونا به هیچ عنوان تعطیل نخواهد شد. فعالیت آموزشی پیشتازان به صورت مجازی و از طریق وبگاه سامانه جامع آموزشی پیشتازان به نام ایران اسکات ادامه خواهد یافت. همچنین گروه ویژه پیشتازان استان اصفهان در کانال های بله و صفحه اینستاگرام خود به نشر آموزش های پیشتازان در قالب داده نما و اینفوگرافیک اقدام خواهد کرد.
در این جلسه سرتیم گروه ویژه پیشتازان پسران استان اصفهان به تبیین برنامه گروه ویژه برای سال تحصیلی 1400-1399 پرداخت. طبق این برنامه، پیشتازان در پایه های دهم، یازدهم و پیش دانشگاهی با توجه به حجم مشغله تحصیلی هر کدام از پایه ها به فعالیت تشکیلاتی ادامه خواهند داد. بر این اساس پیشتازان مشغول تحصیل در پایه های دهم و یازدهم موظف به جمع آوری اطلاعات پیشرفته در زمینه های تشکیلاتی، مهارتی شدند و می بایست با رعایت تمامی پروتکلهای بهداشتی به مراجعه به منابع معتبر و جمع آوری اطلاعات موثق اقدام فرمایند. این در حالی است که پیشتازان در حال تحصیل در پایۀ دوازدهم، با توجه به در پیش بودن کنکور سراسری در این امر مشارکت نخواهند کرد.
همچنین هماهنگی های لازم در جهت افزایش فعالیت های مجازی در زمینه های آموزشی و پرورشی پیشتازان در مناطق و مدارس در حال تحصیل اعضاء انجام شد و به متوقف نشدن فعالیت های تشکیلاتی در سطح مدرسه، ناحیه و استان، تأکید فراوان صورت گرفت.
در پایان جلسه هر یک از اعضا به بیان نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود در خصوص فعالیت گروه ویژۀ پیشتازان و سازمان دانش آموزی پرداختند و در جهت پیشرفت نهادهای مذکور پیشنهاداتی سازنده ارائه کردند.
خبرنگار: مهدی صادقی برومند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار