با حضور معاون پرورشی و فرهنگی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل و سایر اعضا ستاد صورت گرفت؛

برگزاری جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان

زنجان(پانا)-جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل ، معاون آموزش ابتدایی، رئیس اداره حراست، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی و سایر اعضا در سالن شهید تجلی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل ضمن تبریک این ایام و تقدیر و تشکر از حضور نماینده های حوزه های مختلف در این جلسه و تبیین برنامه ها اظهار داشت:شهید فهمیده درس ایمان و شجاعت به همه ما داد و انقلاب همچین اسطوره هایی فراوان دارد.
گنج خانلو گفت: اتکا این انقلاب همواره به نیروهای جوان بوده و بارها مقام معظم رهبری جوانان را خطاب قرار داده که این نشان از اهمیت نقش جوانان دارد.
این مقام مسئول بیان داشت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا تصمیم بر آن شد که برنامه ها و فعالیت هایی در فضای مجازی داشته باشیم و قطعا این برنامه ها ماندگار خواهند بود.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل تصریح کرد: استکبار ستیزی صرفاً مربوط به امروز نیست و در طول تاریخ اسلام همواره به عنوان یک اصل اساسی و فضایل انسانی مطرح بوده که انقلاب ما نیز برگرفته از همین فضایل انسانی است.
گنج خانلو اضافه کرد: استکبار ستیزی درس مکتب و پیامبر ما است و امروز در ۱۳ آبانماه خود را نشان میدهد.


در ادامه سلامی معاون آموزش ابتدایی اداره کل به برنامه های حوزه آموزش ابتدایی برای روز ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت: ۱۳ آبان روز مهمی است و از هیچ تلاشی برای برگزاری باشکوه برنامه های این روز در فضای مجازی دریغ نخواهیم کرد.

محمدی رئیس اداره حراست نیز ضمن تبریک ایام، گفت: ۱۳ آبان روز خروش دانش آموزان است و همین خروش با همان نیت ادامه خواهد داشت لذا ضروری است دست به دست هم دهیم و برنامه ریزی خوبی برای این ایام داشته باشیم.

توفیقی مسئول بسیج دانش آموزی استان در این جلسه ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی، اظهارداشت: این ایام فرصت مناسبی است تا چهره واقعی آمریکا و جنایاتش بر همگان آشکار شود.
وی در ادامه به پویش هایی که در این ایام در نظر گرفته شده است اشاره کرد و گفت: پویش مرگ بر آمریکا، پویش پیام به سربازان آمریکایی، چرا مرگ بر آمریکا و هم صدا با حاج قاسم در فضای مجازی اجرا خواهد شد.


گفتنی است در پایان نماینده های حوزه های مختلف به بیان برنامه‌ها، پیشنهادات و نظرات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار