معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد:

برگزیدگان کشوری کمپین سفیران سلامت تجلیل شدند

بجنورد (پانا)- در آئینی ، از برگزیدگان کشوری کمپین سفیران سلامت با رعایت دستورالعملهای بهداشتی ،با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی ،معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش بجنورد و تعدادی از مراقبین سلامت، تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان کشوری کمپین سفیران سلامت تجلیل شدند

به گزارش پانا ، مهدی حسن زاده، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد در گفتگو با خبرنگار پانا ، عنوان کرد:سفیران سلامت دانش آموزی ، دانش آموزان داوطلب و علاقه مند به فعالیت های گروهی در حیطه های مختلف سلامت جسمانی،روانی،اجتماعی و معنوی را شامل میشود که زیر نظر مراقبین سلامت آموزش های ویژه را میبینند.

حسن زاده هدف از تشکیل کمپین سفیران سلامت را افزایش گرایش دانش آموزان به مشارکت در امور مربوط به پیشگیری و خود مراقبتی ،آموزش مفاهیم سلامت دانش آموزان به منظور ازتقای سلامت جامعه دانست و تصریح کرد:در این مسابقه، دانش آموزان آموخته های خود را در قالب نقاشی ،عکاسی،خاطره نویسی،پیام بهداشتی به اپلیکیشن سفیران سلامت ارسال کردند.

وی در پایان ، از نفرات برگزیده مسابقه کشوری کمپین سلامت در رشته های خلاقیت،خاطره نویسی،نقاشی،عکاسی، نامه ای به کروناو پیام بهداشتی تجلیل و قدردانی نمود.

خبرنگار: منیژه عباسپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار