خبر خوب برای دانش‌آموزان؛ زمان انتخابات شوراهای دانش‌آموزی تمدید شد

تهران (پانا) - دانش‌آموزان و مدیران مدارس می‌توانند با توجه به اطلاعیه جدید درج شده در این خبر از جزئیات برگزاری بیست و سومین دوره از انتخابات شوراهای دانش‌آموزی باخبر شوند.

کد مطلب: ۱۱۳۴۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
خبر خوب برای دانش‌آموزان؛ زمان انتخابات شوراهای دانش‌آموزی تمدید شد

اطلاعیه‌ بیست و سومین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی خطاب به همکاران، مدیران، مربیان، دانش‌آموزان و اولیا به شرح زیر است:

«با عرض پوزش به دلیل تاخیر پیش آمده به اطلاع دانش آموزان و مدیران محترم واحدهای آموزشی می رساند، هم اکنون اپلیکیشن انتخابات شوراهای دانش آموزی مدارس در پیام رسان شاد در اختیار قرار مدیران محترم مدارس قرار گرفته که پس از وارد کردن اسامی و مشخصات داوطلبان، انتخابات برگزار خواهد شد و تا ۹ شب روز پنجشنبه هشتم آبان ۹۹ ادامه خواهد داشت چراکه اختلال در کلاس های آموزشی آنلاین وارد نکرده و دانش آموزانی که از گوشی اولیای خود استفاده می کنند به مشکلی برنخورند و به تدریج و آرامش انتخابات انجام پذیرد.

یاد آوری:

مدیران محترم از طریق دکمه ورود به مدرسه *من* در وسط صفحه اصلی شاد به فضای انتخابات وارد شده و مشخصات داوطلبان را وارد و ثبت کنند.

به دانش آموزان توصیه می شود به تدریج از عصر امروز برای انتخابات از طریق آیکون ورود به مدرسه **من** در وسط صفحه اصلی شاد، اقدام و شروع به رای دادن کنند.

به دلیل تاخیر پیش آماده فرصت انتخابات در روزهای *چهارشنبه و پنجشنبه این هفته نیز برقرار خواهد بود و دانش آموزان در این دو روز نیز می توانند در انتخابات شرکت کنند لذا عجله ای نداشته باشند وبه تدریج در رای گیری شرکت کنند.

برای همه شما عزیزان آرزوی سلامتی، تندرستی و موفقیت داریم.

«در صورت بروز هرگونه مشکل فنی در سامانه شاد می توانید با واحد پشتیبانی شاد به شماره *02143081* تماس بگیرید .»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار