زنگ نمادین آغاز امامت امام زمان عج در دبیرستان شهید ممبینی شادگان نواخته شد

شادگان ( پانا ) -– به میمنت آغازین امامت امام عصر اروحنا لمقدم ترابه الفدا با حضور مسئولین محلی و فرهنگیان و اعضای تشکیلات پیشتازان در آموزشگاه شهید ممبینی شادگان نواخته شد .

کد مطلب: ۱۱۳۳۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
زنگ نمادین آغاز امامت امام زمان عج  در دبیرستان شهید ممبینی شادگان نواخته شد

به گزارش پانا، همزمان با سراسر عالم تشیع اسلام و مدارس کشور به میمنت آغازین امامت امام عصر اروحنا لمقدم ترابه الفدا با حضور اعضای شورای اسلامی شهرشادگان و فرهنگیان و اعضای تشکیلات پیشتازان در آموزشگاه شهید ممبینی شادگان نواخته شد و مراسمی جشن سرور نیز برپا گردید

در این مراسم صادق انصاریان معاون پرورش و تربیت بدنی همvاه با مداحان اهل بیت علیهم اسلامی مراسم جشن سرورری برپا کردند و جهت تعجیل در فرح اقا امام زمان عج دعای فرج توسط حضار خوانده شد.

نعیم مچاسبه مسئول سازمان دانش آموزی شادگان و نائب شورای اسلامی این شهر نیز در زمینه آغازین امامت حضرت مهدی عج نیز سخنانی بیان کرد و از مدیر و مربیان این آموزشگاه بخاطر تربیت دانش آموزان نخبه قرآنی و علمی تشکر و دانش اموزان را به تحصیل و شرکت در کلاس های و مسابقات قرآنی تشویق نمود.

در پایان این مراسم نیز به دانش اموزان نخبه قرآنی که در مسابقات کشوری مقام های اول کسب کرده اند به رسم یاد بود لوح تقدیر و هدایایی اهدا گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار