اخذ مجوز «مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای علوم پزشکی» توسط سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی

تبریز(پانا) - رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی از اخذ مجوز مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای علوم پزشکی توسط معاونت آموزشی این سازمان از سوی مرکز ملی آموزش‌های مهارتی و حرفه‌ای وزارت بهداشت خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
اخذ مجوز «مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای علوم پزشکی» توسط سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی

به گزارش روابط عمومی جهاد کشاورزی استان، جعفر محسنی در این خصوص اظهار کرد: معاونت آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان موفق به اخذ مجوز مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای علوم پزشکی از سوی مرکز ملی آموزش‌های مهارتی و حرفه‌ای وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شده است.

وی افزود: مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای علوم پزشکی با هدف سامان‌دهی آموزش های مهارتی و حرفه‌ای نظام سلامت، استفاده از ظرفیت‌های موجود در کشور برای تربیت نیروی انسانی ماهر در حوزه سلامت و ارتقای کیفیت آموزش‌های مهارتی حرفه‌ای در معاونت آموزشی جهاددانشگاهی استان مرکزی راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: دوره‌های آموزشی در این مرکز بر مبنای استانداردها و قوانین آموزشی مرکز ملی آموزش‌های مهارتی و حرفه‌ای برگزار و منجر به کسب یا ارتقای مهارت حرفه‌ای مهارت‌آموز و همچنین سبب افزایش توانمندی شغلی فرد از طریق افزایش مهارت‌های مرتبط با حرفه می‌شود.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان خاطرنشان کرد: این دوره‌ها منجر به کسب یا ارتقای مهارت در یک موضوع مستقل و یا در بخشی از وظایف حرفه‌ای مهارت‌آموز شده و همچنین سبب ایجاد توانمندی شغلی از طریق یادگیری مجموعه مهارت‌های مرتبط با یک حرفه می‌شود.

جهاددانشگاهی تنها دارنده مجوز رسمی در این زمینه در استان آذربایجان شرقی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار