نظارت شبانه محیط زیست بر فعالیت واحدهای تولیدی بتن در غرب تهران

تهران (پانا) - رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار گفت همزمان با آغاز فصل سرد سال و افزایش غلظت آلاینده‌ها، نظارت و کنترل بر فعالیت واحدهای معدنی و تولید بتن در گشت های شبانه تشدید شد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
نظارت شبانه محیط زیست بر فعالیت واحدهای تولیدی بتن در غرب تهران

به گزارش روابط عمومی محیط زیست استان تهران، شیدا آکار با اعلام این خبر افزود: با توجه به فعالیت شبانه ی واحدهای تولید بتن و تردد بونکرهای بتن در شب به دلیل ممنوعیت های تردد در ساعات روز برای خودرو سنگین در شهر تهران، و همچنین پیش بینی برای افزایش آلودگی هوا، فعالیت واحدهای بتون و معدنی در حوزه شهرستان شهریار به طور پیوسته در گشت های روزانه و شبانه محیط زیست رصد می شود.

وی گفت: عمده واحدهای بتن شهریار در منطقه سعید آباد شهر باغستان مستقر هستند که در گشت شبانه در پایان هفته گذشته، ١٨ واحد مورد پایش قرار گرفته و در این بازدیدها موضوعاتی چون آب پاشی محوطه کارگاه و مسیر های تردد کامیون ها، استفاده از غبارگیر در سیلو ها و کنترل آلودگی صوتی از موارد تاکیدی به این واحدها بود.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار همچنین تصریح کرد: در بازدید اخیر یک مورد شکایات مردمی از یکی از واحدهای بتن نیز مورد رسیدگی قرار گرفت که موردی از آلودگی زیست محیطی در زمان بازدید توسط کارشناسان مشاهده نشد.

آکار خاطرنشان کرد: مسلماً گشت شبانه ی این اداره به طور مستمر ادامه خواهد داشت و برای موارد تخلف احتمالی اخطاریه ی زیست محیطی صادر خواهد شد و در صورت عدم توجه به اخطاریه های صادره، پیگیری لازم از طریق مراجع قضایی با تشکیل پرونده قانونی به انجام می رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار