تجلیل از پرسنل فرماندهی انتظامی بخش سعدآباد توسط رئیس اداره آموزش و پرورش

بوشهر(پانا)_ به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، از پرسنل فرماندهی انتظامی سعدآباد تجلیل بعمل آمد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از پرسنل فرماندهی انتظامی بخش سعدآباد توسط رئیس اداره آموزش و پرورش

مراسم تجلیل از پرسنل فرماندهی انتظامی بخش سعدآباد، با حضور رئیس، معاون پرورشی و تربیت بدنی، مسئول بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، کارشناس حقوقی، مشاور امور بانوان و کارشناس تربیت بدنی، بهداشت و مقابله با آسیب های اجتماعی اداره آموزش و پرورش، در فرماندهی انتظامی برگزار گردید.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد گفت : امنیت، اعتماد و سلامت اجتماعی امروز، ثمره ی حضور مقتدرانه نیروی انتظامی در جامعه است.

او گفت : تقدیر از نیروی انتظامی، تقدیر از حماسه آفرینان عرصه امنیت و انضباط اجتماعی و یک وظیفه همگانی است.

علی پور اظهار کرد : به برکت انقلاب اسلامی، نیروی پر افتخار انتظامی، نیرویی مردم دار است، که اقشار مختلف جامعه می توانند بدون هیچ محدودیت و مانعی برای احقاق حق و حقوق خود به آن مراجعه نمایند.

علی پور گفت : همکاری های نیروی انتظامی با آموزش و پرورش، در زمینه حفاظت از اماکن و تجهیزات و ایجاد امنیت در ارتباط با ایاب و ذهاب دانش آموزان، بسیار مهم و شایسته تقدیر و سپاسگزاری است.

علی پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر نیروی انتظامی، از طرف خود و به نمایندگی از طرف جامعه بزرگ فرهنگیان منطقه ی سعدآباد، هفته نیروی انتظامی را به دلاورمردان عرصه امنیت و آرامش تبریک و تهنیت عرض نمود و از تلاش ها و زحمات شبانه روزی تقدیر، تشکر و سپاسگزاری کرد .

- در پایان با اهداء شاخه های گل، از پرسنل فرماندهی انتظامی بخش سعدآباد تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار