مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان :

نیروی انتظامی نماد اقدار و حافظ امینت اجتماعی جامعه است

دشتستان(پانا)_ مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گفت نیروی انتظامی نماد اقدار و حافظ امینت اجتماعی جامعه است.

کد مطلب: ۱۱۲۵۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
نیروی انتظامی نماد اقدار و حافظ امینت اجتماعی جامعه است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در دیدار با فرمانده انتظامی این شهرستان گفت : نیروی انتظامی نماد اقدار و حافظ امنیت اجتماعی جامعه است.

سهراب باقری ادامه داد : کارکنان نیروی انتظامی نیز مانند معلمان به آموزش و پرورش کمک می کنند تا تعلیم و تربیت دانش آموزان بهتر انجام شود.

وی تعلیم و تربیت بهتر را در گرو داشتن جامعه ای امن و ایمن دانست و گفت : با توجه به فرمایشات بزرگان دینی ما بزرگترین نعمت های یک جامعه امنیت و سلامتی است که این امنیت و آرامش جامعه را مدیون زحمات نیروی انتظامی هستیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان اضافه کرد : اگر امروز نیروی انتظامی و دیگر نیروهای مسلح نبودند ما نمی توانستیم چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس را گرامی بداریم .

سهراب باقری آموزش و پرورش را متولی فرهنگ جامعه دانست و گفت : آموزش و پرورش با همکاری سایر دستگاه ها برای تربیت افراد قانونمند تلاش می نماید و این تعامل زمینه ساز ایجاد جامعه ای عاری از وجود افراد هنجارشکن خواهد بود .

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دشتستان نیز در این جلسه مهمترین وظیفه نیروی انتظامی را حفظ امنیت در جامعه دانست و گفت : بی شک نیروی انتظامی در کنار آموزش و پرورش وظیفه پیشگیری از آسیب های اجتماعی را بر عهده دارد .

سرهنگ آراوند افزود : نیروی انتظامی ارتباط و تعامل خوبی با مجموعه آموزش و پرورش دارد و در خیلی از جهات همکاری های موثری داشته است.

وی گفت: امیدواریم در سایه این تعامل و همکاری بتوانیم شهروندان و آینده‌ سازان خوبی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی تربیت کنیم و زمینه نظم و تامین امنیت جامعه را فراهم نمائیم .

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دشتستان افزود: آموزش و پرورش یکی از ارگانهای تاثیر گذار در فرهنگ سازی پیرامون نظم در جامعه است که تعامل بسیار خوبی با نیروی انتظامی داشته است .

سرهنگ آراوند خاطرنشان کرد : آموزش و پرورش با ترویج و آموزش فرهنگ شهروندی می تواند زمینه پیشگیری از جرایم و پرورش افراد قانونمند تلاش نماید و در این راستا کمک بزرگی به نیروی انتظامی نماید

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نیز با اشاره به گستردگی آموزش و پرورش گفت : آموزش و پرورش به لحاظ گستردگی و تنوع آموزش ، علاوه بر استفاده از توان نیروهای درون سازمانی خود ، از توان سایر دستگاه ها نیز جهت پیشبرد اهداف خود یاری می طلبد .

حبیب اله بوستانی خاطرنشان کرد : علاوه بر مشاوران آموزش و پرورش ، حدود 25 نفر از کارشناسان و متخصصان آسیب های اجتماعی که اغلب از نیروی انتظامی هستند دوره های مختلف پیشگیری از آسیب ها را برای همکاران ، دانش آموزان و والدین برگزار می نمایند .

وی گفت : برای کاهش این آسیب ها از ظرفیت تمامی دستگاه های اجرایی و انجمن های مردم نهاد بهره خواهیم برد تا شاهد جامعه ای عاری از هرگونه آسیب و جرم و جنایت باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار