مدیر آموزش وپرورش شهرستان کهنوج خبر داد:

کسب رتبه سوم کشوری دانش آموز کهنوجی در نهمین دوره جشنواره نوجوان سالم

کرمان(پانا)- مدیر آموزش وپرورش شهرستان کهنوج از کسب رتبه سوم کشوری دانش آموز کهنوجی در نهمین دوره جشنواره نوجوان سالم خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه سوم کشوری دانش آموز کهنوجی در نهمین دوره جشنواره نوجوان سالم

منصور دادور با اعلام این خبر گفت: «کمیل امیر تیموری» دانش آموز مدرسه دوره اول متوسطه نمونه دولتی امیر کبیر شهرستان کهنوج موفق به کسب رتبه سوم کشوری جشنواره نوجوان سالم در بخش ایده پردازی شد.

دادور اظهار کرد: در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی، جشنواره نوجوان سالم را با محوریت طرح یاریگران زندگی و با هدف هم افزایی ظرفیت ها جهت گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و با موضوع شیوه های زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پر خطر اجرا کرد.

وی افزود: از جمله اهداف کلی برگزاری جشنواره، شناسایی قابلیت های مدارس و ادارات آموزش و پرورش در زمینه پیشگیری و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی، معرفی دستاوردها، ابتکارات و الگوهای پیشگیری از آسیب های اجتماعی، شناسایی الگوهای موفق آموزش پیشگیری و فرهنگسازی در زمینه دوری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی است.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان کهنوج در پایان؛ موفقیت حاصل شده را به دانش آموز افتخار آفرین، والدین، معلمان، کادر اجرایی مدرسه امیر کبیر و تمامی فرهنگیان و دانش آموزان دیار شهسواران تبریک گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار