با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد صورت گرفت :

مراسم تجلیل از کادر بهداشت و درمان شهر سعدآباد

سعدآباد(پانا)_ به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان، از بانوان فداکار کادر بهداشت و درمان مرکز جامع سلامت ولی عصر(عج) شهر سعدآباد، تکریم و تجلیل به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۱۳۳۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تجلیل از کادر بهداشت و درمان شهر سعدآباد

مراسم تجلیل از کادر بهداشت و درمان، به همت مشاور امور بانوان، با حضور رئیس، معاون پرورشی و تربیت بدنی، کارشناس تربیت بدنی و بهداشت و مشاور امور بانوان اداره آموزش و پرورش، مدیر و دانش آموزان دبیرستان دخترانه متوسطه اول و دوم کوشا و مدیر هنرستان پروین اعتصامی، در مرکز جامع سلامت ولی عصر( عج) سعدآباد برگزار گردید.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد در این مراسم ضمن تبریک هفته ملی سلامت بانوان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر مدافع سلامت، تأکید کرد: حرکت عظیم جهادی، حماسی و حیاتی بانوان فداکار مدافع سلامت، در مقابله با بیماری کرونا، برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار این مرز و بوم افزود، که تا همیشه تاریخ در اذهان مردم ماندگار خواهد بود.

اسماعیل علی پور گفت: حافظان و مدافعان عرصه سلامت، عزیزترین سرمایه زندگی خود، یعنی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند، از سلامتی خود و خانواده های خود گذشتند، تا سلامت مردم را تأمین کنند، این نهایت ایثار و از خودگذشتگی است.

علی پور تصریح کرد: کار ارزشمند مدافعان سلامت، بخصوص بانوان فداکار کادر بهداشت و درمان، در مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، در چند ماهه اخیر، شایسته تحسین است، بنابراین مراتب قدردانی، تشکر و سپاسگزاری خود و جامعه بزرگ فرهنگیان منطقه سعدآباد را حضور این عزیزان اعلام می دارم.

در ادامه مشاور امور بانوان اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد، با ایراد سخنانی از تلاش ها و زحمات پرسنل بهداشت و درمان قدردانی و تشکر کرد.

در پایان با اهدا شاخه های گل از بحرالعلوم؛ رئیس و کارکنان مرکز جامع سلامت ولی عصر ( عج) شهر سعدآباد تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار