مدافعان سلامت جهادگران خط مقدم مبارزه با کرونا و ناجی جان مردم هستند

بوشهر(پانا)- استاندار بوشهر گفت همانگونه که رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس از سرزمین، مردم و انقلاب اسلامی دفاع کردند، مدافعان سلامت جهادگران خط مقدم مبارزه با کرونا و ناجی جان مردم در مقطع جدید تاریخ هستند.

کد مطلب: ۱۲۱۹۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
مدافعان سلامت جهادگران خط مقدم مبارزه با کرونا و ناجی جان مردم هستند

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی‌زاده در بازدید سرزده از بیمارستان‌های شهدای خلیج‌فارس و هسته‌‌ای بوشهر ضمن قدردانی از تلاش کادر درمان، پرستار و خدمات در عرصه رسیدگی به بیماران کرونایی اظهارکرد: مدافعان سلامت در عرصه بیماری کرونا، ناجی جان مردم و ارتقا سطح سلامت مردم هستند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه همه مردم قدردان خدمات و فعالیت شبانه‌روزی پزشکان، پرستاران و سایر مدافعان سلامت هستند افزود: در بررسی وضعیت حال بیماران بستری در بخش کرونایی مراکز درمانی یاد شده، خوشبختانه همه اقدامات برای درمان بیماران ارائه می‌شود.

وی با اشاره به روند نزولی بیماران بستری در بیمارستان‌های شهدای خلیج‌فارس و هسته‌ای بوشهر گفت: الحمدلله اکنون بیماران بستری در بخش کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر به‌شدت کاهش یافته است و اکنون در 2 بیمارستان شهدای خلیج‌فارس و هسته‌ای بوشهر 46 بیمار بستری هستند و فعالیت و خدمات درمانی طبق روال در حال انجام است.

محمدی‌زاده با بیان اینکه فعالیت پرستاران و کادر پزشکی در درمان بیماران کرونایی شبانه‌روزی است اضافه کرد: دارو و امکانات درمانی به قدر کافی در بیمارستان‌های استان بوشهر برای درمان بیماران بستری در بخش کرونایی وجود دارد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه تعداد کادر درمان و پرستار بیش از بیماران بستری در بخش کرونایی مراکز درمانی است افزود: قدردانی از خدمات مدافعان سلامت در بیمارستان‌های شهدای خلیج‌فارس و هسته‌ای بوشهر از اهداف این بازدید سرزده است.

محمدی‌زاده مدافعان سلامت را جهادگران خط مقدم مبارزه با کرونا و ناجی جان مردم در مقطع جدید تاریخ دانست و تصریح کرد: همانگونه که رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس از سرزمین، مردم و انقلاب اسلامی دفاع کردند، کادر درمانی، پزشکان، پرستاران و مسئولان هم در مقطع فعلی، به‌عنوان رزمندگان این عرصه محسوب می‌شوند که صمیمانه از خدمات آنان قدردانی می‌شود.

وی روند واکسیناسیون کرونا را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در این راستا تزریق واکسن به جامعه هدف تسریع یافته که نیاز است همه مردم جامعه هدف برای دریافت واکسن به مراکز تعیین شده مراجعه کنند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه انواع واکسن کرونا به قدر کافی در استان بوشهر وجود دارد تأکید کرد: برخی برای دریافت واکسن کوتاهی می‌کنند که از کسانیکه تاکنون واکسن نوبت اول یا دوم دریافت نکرده‌اند درخواست می‌شود در دریافت واکسن کرونا تسریع کنند.

محمدی‌زاده با بیان اینکه دریافت واکسن سبب ایمن شدن جامعه در برابر ویروس کرونا می‌شود گفت: واکسیناسیون درگیری مردم با بیماری کرونا را کاهش می‌دهد که لازم است همه جامعه هدف در دریافت واکسن کرونا با مراجعه به مراکز واکسیناسیون اقدام کنند.

وی واکسیناسیون را ‌عاقلانه‌ترین راه مقابله با کرونا دانست و بیان کرد: در بررسی حال 2 تن از بیماران کرونایی در بیمارستان بوشهر که بین 40 تا 50 سال سن داشتند، مشخص شد این بیماران برای دریافت واکسن کرونا اقدام نکرده‌اند.

استاندار بوشهر بیان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد برخی افراد در سطح شهرستان‌های استان بوشهر هنوز برای تزریق واکسن کرونا مراجعه نکرده‌اند که از آنان خواهش می‌شود نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند تا ان‌شاءالله هر چه زودتر فعالیت در جامعه به حالت عادی برگردد و شاهد تلاش، رونق، کار و فعالیت در همه بخش‌های جامعه باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار