تقدیر از فعالان ورزشی شهرقدس و برگزاری مسابقه" دانش و ورزش"ویژه دانش‌آموزان

شهرقدس(پانا)- کارشناس تربیت‌بدنی و ورزش شهرقدس به مناسبت هفته تربیت‌بدنی در کنار تجلیل از فعالان ورزشی در مدارس و شرح اهداف خود، مسابقه‌ای ویژه دانش‌آموزان برگزار کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از فعالان ورزشی شهرقدس و برگزاری مسابقه" دانش و ورزش"ویژه دانش‌آموزان

سعید مولایی کارشناس تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرقدس با اعلام برگزاری مسابقه‌ای بیان کرد: شیوع ویروس کرونا عاملی شد تا شرایط برگزاری مراسم متمرکز هفته تربیت‌بدنی و تقدیر از همکاران تربیت‌بدنی و زحمتکشان و پیشکسوتان این عرصه حاصل نباشد، اما به رسم تقدیر از زحمات این عزیزان کارشناسی تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرقدس تصمیم گرفت از مدیران و معلمان مدارسی که در ارزشیابی نهایی مجموعه طرحها و فعالیت‌های تربیت‌بدنی حائز رتبه‌های اول تا سوم هریک از مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و متوسطه دوم شدند و همچنین مدارس غیردولتی برتر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تقدیر به عمل آورد.

در ادامه‌ برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی طرح (کوچ) که یکی از طرح‌های مهم وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید است به‌صورت رسمی افتتاح شد.

مولایی گفت: آنچه انتظار می‌رود این است که معلمان و کادر اجرایی مدارس با هدایت شایسته مدیران، و با برنامه‌ریزی دقیق حداکثر تلاش خود را در هر چه بهتر اجرا شدن این طرح انجام دهند، و در ادامه از خانواده‌ها نیز انتظار داریم بدلیل دسترسی نداشتن همکاران ما به فرزندان آنها در مدارس در دوران شیوع کرونا با تعامل هر چه بیشتر با عوامل اجرایی این طرح در مدرسه کمک کنند تا فرزندانشان در شناخت وضعیت بدنی خود گامی رو به جلو برداشته و شروعی برای ارتقای سلامت و بهبود سبک زندگی سالم داشته باشند.

او اظهار کرد: امیدواریم ورزش در تمامی لحظه‌های زندگی دانش‌آموزان ما پدیده‌ای باشد که بوسیله آن بدنی سالم داشته تا عقلی سالم‌تر در آن تکامل یابد و این مقدور نخواهد بود جز با تلاش نیروی انسانی ما یعنی معلمان پرانرژی تربیت‌بدنی.

مولایی در ادامه عنوان کرد: مسابقه‌ای تحت عنوان دانش ورزشی ویژه‌ دانش‌آموزان شهرقدس به‌صورت مجازی در حال برگزاری است که درانتها به نفرات برتر جوایزی اهدا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار