مدیر کل بیمه سلامت استان خبر داد:

تولید یکصد هزار نسخه الکترونیکی در خراسان جنوبی

بیرجند (پانا)- مدیر کل بیمه سلامت استان با اشاره به تولید حدود یکصد هزار نسخه الکترونیکی در استان تصریح کرد: تلاش می کنیم تا پایان آذرماه ، سطح تولید نسخه های الکترونیکی را به بیش از ۵۰ درصد برسانیم.

کد مطلب: ۱۱۳۲۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
تولید یکصد هزار نسخه الکترونیکی در خراسان جنوبی

علی اربابی مدیر کل بیمه سلامت استان گفت: تاکنون ۶۲ درصد از جمعیت استان با جمعیتی نزدیک به ۴۷۰ هزار نفر زیر پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند.
مدیر کل بیمه سلامت استان ادامه داد: با تغییر رویکرد صورت گرفته در طرح تحول نظام سلامت، فراگیر شدن بیمه سلامت در دستور کار قرار گرفته است که هم اکنون شاهد رشد افراد تحت پوشش بیمه هستیم.
او در خصوص پرداخت مطالبات موسسات درمانی از بیمه سلامت گفت: مطالبات و بدهی های این سازمان به بخش خصوصی تا تیرماه پرداخت شده است و در بخش دولتی نیز، پرداخت ها تا خرداد ماه صورت گرفته است.
اربابی با اشاره به اینکه تاکنون تمامی مبتلایان به کرونا استان، تحت پوشش بیمه بوده اند،گفت: در صورت وجود افرادبیمه نشده ای که دچار بیماری کرونا شده اند، آزمون وسع وزارت رفاه از فرد گرفته می‌شود و در ۲۴ ساعت وضعیت او مشخص می شود.
مدیر کل بیمه سلامت خراسان جنوبی از الکترونیکی شدن پرونده های بستری در ۱۴ بیمارستان دولتی- دانشگاهی استان خبر داد و گفت: در چند بیمارستان دیگر نیز از بخش غیر دولتی تا چند ماه دیگر این امکان فراهم خواهد شد.
او با اشاره به تولید حدود یکصد هزار نسخه الکترونیکی در استان تصریح کرد: تلاش می کنیم تا پایان آذرماه ، سطح تولید نسخه های الکترونیکی را به بیش از ۵۰ درصد برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار