4100 بیمار خاص در سیستان و بلوچستان درمان رایگان دریافت کردند

زاهدان (پانا) – مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان خبر داد 4 هزار و 109 نفر از بیماران خاص اعم از دیالیزی، هموفیلی، تالاسمی، پیوند کلیه و MS تحت پوشش بیمه سلامت استان هستند و در اجرای طرح تحول نظام سلامت کلیه هزینه های درمانی این بیماران در بیمارستانهای دولتی بصورت 100 درصد رایگان است.

کد مطلب: ۱۱۳۰۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد
4100  بیمار خاص در سیستان و بلوچستان درمان رایگان دریافت کردند

رضا عباسی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: علاوه بر درمان رایگان، کلیه داروهای مصرفی بسته خدمتی بیماران خاص نیز بصورت رایگان ارائه می شود .

وی ادامه داد: اجرای برنامه تحول نظام سلامت با اجرای این برنامه از سال 93 فرانشیز درمان در کلیه صندوق ها از جمله کارکنان دولت، روستائیان، سایر اقشار و شهرنشینان کاهش یافته به طوری که پرداخت فرانشیز هزینه های درمانی از طرف سازمان بیمه سلامت در بخش سرپایی 70 درصد و خدمات بستری برای کلیه صندوق ها 90 درصد همراه با تجهیزات مورد نیاز بیماران بستری در بیمارستانهای دولتی توسط سازمان بیمه سلامت پرداخت می شود .

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سازمان بیمه سلامت ایران به منظور صرفه جویی در هزینه های درمانی و آشنا کردن بیمه شدگان از حقوق قانونی خود گام های مهمی در راستای توانمندسازی بیمه شدگان با برنامه ریزی لازم در خصوص انجام برنامه های دیدارهای چهره به چهره و سایر وسایل ارتباط جمعی در جهت حفظ جایگاه کرامت انسانی بیمه شدگان برداشته است .

عباسی افزود: این اداره کل توانسته نیاز بیمه ای تمامی مردم و اقشار کم درآمد را برآورده و جایگاه واقعی خود را در بین مردم پیدا کند، چرا که بیش از 70% مردم استان تحت پوشش بیمه سلامت استان قرار دارند .

گفتنی است مدیرک بیمه سلامت سیستان و بلوچستان به دلیل برگزاری رزمایش سایبری بیمه سلامت به عنوان یک اقدام ابتکاری در راستای قدرت و اقتدار سازمان بیمه سلامت ایران با مشارکت جامعه خبری استان به منظور اطلاع رسانی سریع از قوانین و مقررات سازمان به بیمه شدگان مورد قدردانی ناصحی مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار