رئیس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد برای سومین سال متوالی مدیر نمونه ترافیکی استان معرفی شد

یاسوج(پانا) ـ برای سومین سال متوالی سید نظام مرادی رییس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد توسط پلیس راهور استان به عنوان مدیر نمونه ترافیکی معرفی شد و در آئین تجلیل از نمونه های ترافیکی استان مورد تجلیل قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۱۳۲۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد برای سومین سال متوالی مدیر نمونه ترافیکی استان معرفی  شد

به مناسبت هفته نیروی انتظامی همایش تجلیل از نمونه های ترافیکی کهگیلویه و بویراحمد در سالن بصیرت فرماندهی انتظامی استان و با حضور معاون عمرانی استانداری، فرمانده انتظامی استان، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان، رئیس پلیس راه استان، مدیر کل راهداری و حمل نقل، مدیر کل راه و شهرسازی و برخی از مسئولان استان و شهرستان برگزار شد.

در این همایش رئیس سازمان دانش آموزی برای سومین سال متوالی به عنوان مدیر نمونه ترافیکی از طرف رئیس پلیس راهور استان مورد تقدیر قرار گرفت.

متن لوح تقدیر بدین شرح است:

جناب آقای مرادی

رئیس محترم سازمان دانش آموزی استان

سلام علیکم

با گرامیداشت، هفته نیروی انتظامی بدینوسیله از اقدامات شایسته جنابعالی در جهت ارتقاء فرهنگ ترافیک و همکاری با پلیس راهنمایی و رانندگی استان که موجب انتخاب شما به عنوان یکی از نمونه های ترافیکی در هفته نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 98 گردید سپاسگزاری می شود. علیهذا ضمن ارج نهادن به این مساعی ارزشمند و استمرار تعاملات بیشتر، موفقیت جنابعالی را در عرصه های مختلف زندگی از درگاه خدای متعال خواستارم.

رییس پلیس راهور استان کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ اسماعیل خوشوقت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار