تسلیت حاجی میرزایی درپی درگذشت یک پیشکسوت فرهنگی

تهران (پانا) - وزیر آموزش‌وپرورش در پیامی درگذشت معلم و مؤلف متعهد محمدحسن حسن‌پور، از پیشکسوتان نظام تعلیم و تربیت را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۱۳۲۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
تسلیت حاجی میرزایی درپی درگذشت یک پیشکسوت فرهنگی

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، در پی درگذشت معلم مجاهد و مؤلف متعهد محمد حسن حسن‌پور از پیشکسوتان نظام تعلیم و تربیت، محسن حاجی میرزایی در پیامی فقدان این استاد فرزانه را به جامعه فرهنگی و دانشگاهی تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت معلم مجاهد، استاد فرزانه و مؤلّف متعهد، زنده یاد«محمد حسن حسن پور»که از پیشتازان و پیشکسوتان نظام تعلیم و تربیت بود، موجب تأثّر و تأسّف فراوان شد.

به یقین آن فرهنگی فرهیخته، یکی از دلسوزان آموزش و پرورش بود که جلوه های جلیل معلمی را باارائه‌ی فعالیت‌های متنوع علمی و فرهنگی، از جمله بکارگیری روش‌های نوین آموزشی و نیز همت و حمیت ویژه برای تعلیم و تربیت کودکان بی‌سرپرست بهزیستی، به شایسته‌ترین شکل به نمایش گذاشت.

او که با مشارکت عالمانه در تألیف کتب درسی از سویی و اهدای عاشقانه و احیاگرانه‌ی عضو به دانش آموز خویش از سوی دیگر، هماره گفتار و رفتار معلّمانه‌ای داشت، به گونه‌ای در قلوب دوستان و دوستدارانش جای گرفته است، که هرگز فراموش نخواهد شد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت ضایعه‌ی حزین فقدان این معلم ایثارگر به جامعه‌ی فهیم فرهنگی و دانشگاهی، شاگردان و دوستان، به ویژه خانواده معزّای آن فقید سعید، از درگاه خداوند غفار برای آن عزیز از دست رفته غفران الهی و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی تمنّا دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار