امضای تفاهم نامه فرهنگی آموزش و پرورش منطقه17 با فرهنگسرای سردار شهید سلیمانی

تهران(پانا)- جلسه امضای تفاهم نامه فرهنگی آموزش و پرورش منطقه17 با فرهنگسرای سردار شهید سلیمانی با حضور، مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱7، طاهره پورمحمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی، رضا بخش فخیمی، کارشناس مسئول حراست و محسن بنی علی، کارشناس روابط عمومی و محمد سعادت، مدیر فرهنگسرای سردار شهید سلیمانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۲۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
امضای تفاهم نامه فرهنگی آموزش و پرورش منطقه17 با فرهنگسرای سردار شهید سلیمانی

مهدی نیکبخت، ضمن بازدید از قسمتهای مختلف فرهنگسرا و آشنایی با فعالیتهای فرهنگی این مرکز ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای فرهنگی- تربیتی انجام شده این مجموعه فرهنگی گفت: آموزش و پرورش یک نهاد مقدس است که نیمی از فعالیتهای جامعه را۱ به طور مستقیم یا غیر مستقیم تحت تاثیر قرار می دهد.
وی گفت: آموزش و پرورش فعالیتهای خود را در 6 ساحت سند تحول بنیادین انجام می دهد که تحقق آنها بدون همکاری و تعاملات فرا سازمانی به تنهایی مقدور نخواهد بود. خانه، مدرسه، رسانه و همسالان در فعالیتهای فرهنگی از عوامل تاثیر گذار است که فعالیتهای هر کدام از آنها گروه دیگر را تحت تاثیر قرار می دهند که اثر مجموعه فعالیتها آنها در نسل نوجوان جامعه ظهور پیدا می کند.
نیکبخت، با اشاره برضرورت هم افزایی بیشتر بین آموزش و پرورش و فرهنگسراها در شرایط کرونا گفت: آگاهی‌بخشی، ترویج و تقویت دانش عمومی و فرهنگی نسبت به مسائل جامعه از اولویت ها است و به اشتراک گذاشتن تولیدات فضاهای مجازی جهت فرهنگ سازی در جامعه در بین نهادها و سازمانهای فرهنگی تربیتی مهم است.
محمد سعادت، مدیر فرهنگسرای سردار شهید سلیمانی، ضمن قدردانی از فعالیتهای انجام شده معلمان و فرهنگیان در این ایام گفت: با توجه به تغییر نام این فرهنگسرابه نام مقدس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی وظایف مهمی دارد که احیای نام شهدا و ترویج فرهنگ و شهادت از جمله آنهاست. احیای فرهنگ ساده‌زیستی، فرهنگ محبت، جهاد، همدلی و وحدت از وظایف مهم این فرهنگسراست.
سعادت از فعالیتهای انجام گرفته همچون تشکیل دبیرخانه ایثار و مقاومت در شهر تهران، برگزاری چهارپایه خوانی در 11000کوچه تهران و .... نام برد.وی در این نشست از تشکیل شورای فضای مجازی خبر داد.
در انتها تفاهم نامه همکاری فرهنگی آموزش و پرورش منطقه17، با فرهنگسرای سردار شهید سلیمانی امضا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار