اقدامی دیگر در راستای تکریم مراجعین به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان سمنان؛

سیستم فراخوان نوبت ویزیت در مراکز درمانی تامین اجتماعی سمنان راه اندازی شد

سمنان (پانا) - سرپرست اداره آمار و فناوری اطلاعات مدیریت درمان سمنان گفت با اجرای سیستم فراخوان نوبت علاوه بر رضایتمندی مراجعین و پزشکان، آرامش و نظم بیشتری بر فضای انتظار مراجعین برای مراجعه به پزشک حاکم شده است.

کد مطلب: ۱۱۳۲۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
سیستم فراخوان نوبت ویزیت در مراکز درمانی تامین اجتماعی سمنان راه اندازی شد

به گزارش اداره آمار و فناوری اطلاعات مدیریت درمان سمنان، علی فاطمی نژاد با بیان اینکه این سامانه اعلام شماره نوبت بیماران را بدون حضور منشی پزشک و از طریق مانیتور نصب شده در سردر اتاق پزشک امکان پذیر ساخته است، افزود: مشاهده وضعیت نوبت به صورت آنلاین برای مراجعین جهت برنامه ریزی برای حضور به موقع در درمانگاه برای دریافت خدمت ویزیت اقدامی موثر در راستای تکریم مراجعین و احترام به وقت آنهاست.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی این سامانه و همچنین استقرار وب کیوسک های نوبت دهی در مراکز درمانی با ایجاد نظم موجب رعایت نوبت بیماران در مراجعه به پزشکان می شود، بیان کرد: این سیستم در حال حاضر در پلی‌کلینیک‌های تخصصی شاهرود و سمنان و درمانگاه های دامغان و مهدیشهر راه اندازی شده و برای سایر مراکز درمانی تامین اجتماعی استان نیز در دست اقدام است.

سرپرست اداره آمار و فناوری اطلاعات مدیریت درمان سمنان با تشریح برخی از اقدامات الکترونیکی سازمان تامین اجتماعی در راستای ارائه خدمات غیرحضوری اظهار کرد: گسترش ارائه خدمات الکترونیکی علاوه بر تسریع در انجام فرایند و ارائه خدمات ضریب نفوذ و خطای انسانی را نیز بسیار کاهش می دهد.

گفتنی است؛ مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان با هشت درمانگاه و پلی‌کلینیک و یک بیمارستان در بخش درمان مستقیم به حدود 505 هزار بیمه شده تامین اجتماعی در این استان خدمات درمانی ارائه می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار