ترامپ: «اسامه بن لادن» زنده است!

تهران (پانا) - رئیس‌جمهوری آمریکا در توییتی اعلام کرد که "اسامه بن‌لادن" رهبر گروه القاعده همچنان در قید حیات است و ارتش آمریکا به جای بن‌لادن، بدل او را کشته است از همین رو این توییت جنجال گسترده‌ای در ایالات متحده به راه انداخته است.

کد مطلب: ۱۱۳۲۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
ترامپ: «اسامه بن لادن» زنده است!

به گزارش العالم، در واکنش به این توییت ترامپ، " رابرت اونیل" از تفنگداران سابق نیروی دریایی آمریکایی که سال 2011 اعلام کرد بن‌لادن را با دستور "باراک اوباما" رئیس‌جمهور سابق آمریکا به قتل رسانده است، گفت: "مردان بسیار شجاعی با خانواده خود خداحافظی کرده و رفتند تا بن‌لادن را بکشند. ما از باراک اوباما دستور گرفتیم. [کسی که کشتیم] بدل او نبود. متشکرم آقای ترامپ. من می‌دانم چه کسی را کشته‌ام رفیق." اونیل همچنین به تلویزیون "سی‌ان‌ان" آمریکا گفته است: "آیا منطقی است که ما اسامه بن جانسون را کشته‌ایم؟ بسیاری از مردم ترامپ مستقیما تایید خواهند کرد و ممکن است کار به جایی بکشد که موضوع فراتر از یک خطر سیاسی باشد."

گفته شده که ترامپ این توییت را به خاطر ضربه زدن به رقیب انتخاباتی‌اش "جو بایدن"، که در دوره قتل( ادعایی) بن لادن معاون باراک اوباما بود، بازنشر کرده، تا اوباما را دروغگو معرفی کند و ادعای دولت اوباما درباره قتل بن لادن را زیر سوال ببرد.

پرواضح است ترامپ، که به عنوان رئیس‌جمهور فعلی آمریکا اطلاعات کاملی درباره عملیات قتل بن لادن دارد و از تمام جزئیات این عملیات کاملا آگاه است، با توییت اخیرش جنجال‌های زیادی در امریکا ایجاد کرده. ولی موضوع جنجال‌برانگیز بسیار دروغگو بودن ترامپ است که بارزترین مشخصه او شده است. او در حالی‌که از پایان خطر کرونا دم می‌زد طرف‌های ذی‌‌مسئول در وزارت بهداشت آمریکا تأکید داشتند که این ویروس جان ده‌ها هزار آمریکایی را گرفته است.

مشکل فراتر از این حد است وقتی رئیس‌جمهور "قدرتمندترین کشور" جهان درباره مساله‌ای با این اهمیت دروغ می‌گوید آن یک مصیبت است و اگر در این‌باره راست می‌گوید مصیبتی بزرگ‌تر است. ترامپ به خاطر اهداف انتخاباتی‌اش دروغ می‌گوید و با این کار اعتبار امریکا را در خطر خواهد انداخت و دیگر کسی در جهان آمریکا را باور نخواهد کرد. در مقابل، اگر این مرد راست می‌گوید مصیبت بزرگ‌تر خواهد بود و دروغ صفت بارز رهبران آمریکا از جمله بایدن خواهد شد که دولتی که وی از مسئولان ارشد آن بود، خبر قتل بن لادن را اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار