اعلام اسامی منتخبان مرحله کشوری بیستمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری

زنجان (پانا) - رتبه های برتر و شایسته تقدیربیستمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری در مرحله کشوری اعلام گردید.

کد مطلب: ۱۱۳۱۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
اعلام اسامی منتخبان مرحله کشوری بیستمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری

ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: در ابتدای سال تحصیلی 99-98 رئیس جمهوری سوالی را از دانش آموزان پرسیدند؛ "آیا محیط مدرسه یک محیط دلپذیر، شاد ، دلخواه و پرنشاط برای شما هست؟ و دولت، خانواده، معلمان و خود دانش آموزان چکار باید بکنند که این محیط شاداب تر ، دلپذیرتر و برای دانش آموزان امن تر و دوست داشتنی تر شود؟"

وی افزود: پس از اعلام نتایج رتبه های اول تا سوم رقابت های بیستمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری هیات داوران جشنواره در بخش فرهنگیان رتبه های شایسته تقدیر این جشنواره را نیز اعلام کردکه در حقیقت رتبه های برگزیده استانی این جشنواره هستند.

رفیعی گفت: دراین دوره از فراخوان پرسش مهر جهت تسهیل شرایط حضور فرهنگیان در این جشنواره ضمن اینکه شرایط حضور برای معلمان مدارس غیر دولتی نیز فراهم شد ارسال آثار معلمان به جشنواره نیز مستقیم از سطح مدرسه به دبیرخانه انجام شد که منجر به حضور معلمان با انگیزه بیشتری در این فراخوان گردید.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تاکید کرد: از آنجایی که این موضوع منجر به حذف رتبه های سطح استان فرهنگیان شد، دبیرخانه جشنواره به غیر از رتبه های اول تا سوم آثار فاخر دیگری که به دبیرخانه ارسال شده بود را نیز به عنوان آثار شایسته تقدیر اعلام نمود که در حقیقت رتبه های برگزیده استانی این جشنواره هستند.

در بیستمین دوره از رقابت‌های فراخوان ملی پرسش مهر که با حضور بیش از 28 هزار نفر-رشته شرکت‌کننده در سطح استان برگزار گردید دانش‌آموزان و معلمان در ۲۰ رشته و گرایش مختلف آثار خود را به دبیرخانه این مسابقات در سطح نواحی و شهرستان‌ها ارائه کردند.

در مرحله کشوری این مسابقات ۲۴۰ نفر از دانش‌آموزان و معلمان به‌عنوان برگزیدگان نهایی انتخاب شدند که استان زنجان با کسب 13 رتبه برتر دانش آموزی مقام اول بخش دانش آموزی را در بین 32 استان کسب نموده است.همچنین فرهنگیان زنجان نیزموفق به کسب 20 عنوان برتر و شایسته تقدیر در رشته های مختلف این فراخوان گردیدند.

اسامی منتخبان به شرح جداول زیر می باشد:

بخش دانش آموزی:

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار