رضایی: سلامت و تربیت بدنی بخش مهمی از فعالیت های حوزه ی معاونت پرورشی است

تهران ( پانا ) - رضایی ، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 18گفت برخلاف تصور رایج کارکرد این حوزه تنها سلامت و رشد و بالندگی جسمی نیست بلکه عرصه ای برای اجتماعی شدن، سلامت روان و پیشگیری از آسیب ها و معضلات روانی اجتماعی است.

کد مطلب: ۱۱۳۱۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
رضایی: سلامت و تربیت بدنی بخش مهمی از فعالیت های حوزه ی معاونت پرورشی است

انوشیروان رضایی، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 18 ضمن تبریک هفته تربیت بدنی به کارشناسان این حوزه، مدیران مجموعه های ورزشی، دبیران و آموزگاران درس تربیت بدنی گفت: سلامت و تربیت بدنی بخش مهمی از فعالیت های حوزه ی معاونت پرورشی محسوب می شود.
رضایی گفت: برخلاف تصور رایج کارکرد این حوزه تنها سلامت و رشد و بالندگی جسمی نیست بلکه عرصه ای برای اجتماعی شدن، سلامت روان و پیشگیری از آسیب ها و معضلات روانی اجتماعی است.
وی افزود: گسترش فعالیت های حوزه سلامت و سرمایه گذاری در امر ورزش و تربیت بدنی پشتوانه محکمی برای رشد عاطفی و اجتماعی دانش آموزان و تقویت بهداشت روانی آنها خواهد بود.
در ادامه وی تصریح کرد: همانطور که از دیرباز مطرح شده است عقل سالم در بدن سالم است راستی و درستی در احساس نیرومندی ریشه دارد، بنابراین بزرگداشت هفته تربیت بدنی و توجه به فعالیت های این حوزه عامل موثری در شکل گیری هویت سالم دانش آموزان و مشکلات جسمی، روانی، اجتماعی آن هاست.
رضایی در پایان افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و خطرات ناشی از عدم تحرک لازم است جایگزین های مناسبی همانند طرح کوچ، ورزش در خانه و سایر ابتکاراتی که خوشبختانه از ستاد تا صف در حوزه آموزش و پرورش با تکیه بر خلاقیت های فعالیت در این حوزه در حال اجرا است، پیش بینی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار