به مناسبت هفته تربیت بدنی و سلامت بانوان؛

همایش "مادر و دختر" در زاهدان برگزار شد

زاهدان (پانا) - همایش "مادر و دختر" به مناسبت هفته تربیت بدنی و سلامت بانوان توسط دفتر امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با همکاری معاونت تربیت بدنی و سلامت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۱۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
همایش "مادر و دختر" در زاهدان برگزار شد

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در امور بانوان در حاشیه این همایش در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: این برنامه تفریحی - ورزشی با رویکرد شاداب سازی و توجه به سلامت بانوان برنامه ریزی و اجرا شده است.
حمیرا رخشانی به ضرورت فرهنگ سازی برای توسعه ورزش بانوان شاغل اشاره کرد و افزود: متاسفانه زنان شاغل توجه کمتری به سلامتی و انجام حرکات ورزشی دارند و این نیازمند فرهنگسازی است.
وی سلامت زنان را به دلیل نقش تعیین کننده آنان در شکل گیری فرهنگ، تربیت، سعادت، حفظ و ارتقای سلامت خانواده و جامعه دارای اهمیت فوق العاده دانست و گفت: بنابراین اتخاذ تدابیر مناسب برای ارتقاء سلامت زنان شاغل با توجه به نقش های خانوادگی و اجتماعی آنان از ضروری ترین اقداماتی است که برای حفظ جایگاه مناسب بانوان در اجتماع باید به آن توجه شود.
مشاور مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در امور بانوان ادامه داد: همایش امروز نیز با همین هدف برگزار شده و بانوان شاغل اداره کل آموزش و پرورش استان و سازمان های تابعه به همراه فرزندان دختر خود شرکت کردند.
وی ادامه داد: انجام ورزش همگانی، پیاده روی در پیست دو میدانی، صرف صبحانه با رعایت پروتکل های بهداشتی، پرواز بادبادک های دست ساز و دوچرخه سواری از جمله برنامه‌های این همایش است.
رخشانی خاطرنشان کرد: در پایان همایش با انجام قرعه‌کشی به شرکت‌کنندگان جوایزی اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار