مردم این روزها بیش از هر زمان دیگری به شادی نیاز دارند

تهران (پانا) - قدوسیان تهیه کننده ، سردبیر و کارگردان برنامه رادیویی صبح جمعه با شما می گوید پس از دو ماه مرخصی به احترام ایام محرم و صفر بالاخره از جمعه این هفته دوم آبانماه صبح جمعه با شما به روی آنتن رادیو ایران می‌رود.

کد مطلب: ۱۱۳۱۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد
مردم این روزها بیش از هر زمان دیگری به شادی نیاز دارند

به گزارش شبکه رادیویی ایران، ساجد قدوسیان تهیه کننده برنامه رادیویی«صبح جمعه با شما» ادامه داد: صبح جمعه با شما از دیرباز پر مخاطب ترین برنامه طنز رادیو بوده و در این روزهای سخت می‌تواند تا حدی دل مردم را شاد کند که حداقل ساعاتی از فکر و خیال رهایی پیدا کنند.

کارگردان صبح جمعه با شما درباره چگونگی ضبط برنامه نیز افزود : البته همچنان به جهت حفظ سلامت مردم و هنرمندان متاسفانه برنامه در حضور تماشاگران ضبط نمی‌شود و حتی ضبط برنامه در استودیو نیز با تعداد کمی از هنرمندان و در چند روز و با حفظ کامل شیوه نامه های بهداشتی انجام می‌شود. هر چند تولید اینچنینی برنامه بسیار سخت است ولی تصور میکنم مردم این روزها بیش از هر زمان دیگری به شادی نیاز دارند.

این سردبیر رادیو اضافه کرد: طبیعی است که بخش عمده ای از نمایشهای برنامه حول و حوش مساله کرونا باشد ولی رسالت برنامه صبح جمعه همچنان پا برجاست و ما به عنوان صدای مردم همواره مطالبات مخاطبانمان را با زبان طنز و کمدی مطرح میسازیم.

«صبح جمعه با شما»، هر جمعه ساعت ۹ صبح به تهیه کنندگی، سردبیری و کارگردانی ساجد قدوسیان از آنتن رادیو ایران پخش می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار