آموزش 524 هزار خانواده در زمینه آموزش مجازی دانش آموزان

زاهدان (پانا) - رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان از اطلاع رسانی به 524 هزار و 866 ولی دانش آموز از طریق آموزش های مدرس خانواده در زمینه آموزش مجازی دانش آموزان در سیستان وبلوچستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۱۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش 524 هزار خانواده در زمینه آموزش مجازی دانش آموزان

حسین مجاهد در گفت و گو با پانا اظهار کرد: مشارکت اولیای سیستان و بلوچستانی از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا و ایجاد تغییرات در روند آموزشی مدارس بی نظیر بود و در این عرصه به معنای واقعی خوش درخشیدند.

وی افزود: 18 نفر از اولیای دانش آموزان استان که پزشک هستند در طول این دوران برای دادن مشاوره تخصصی رایگان و مجازی به دانش آموزان اعلام آمادگی کردند و در این زمینه همکاری بسیاری خوبی با آموزش و پرورش داشتند.

رئیس گروه اداره اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان به نقش موثر والدین در فرایند ثبت نام دانش آموزان در مدارس اشاره کرد و گفت: والدین سیستان و بلوچستانی رکورددار بیشترین مشارکت در ثبت نام مدارس هستند.

وی تصریح کرد: از مجموع یک هزار فرم نظرسنجی تکمیل شده توسط والدین در کشور در زمینه نظارت بر فرآیند ثبت نام مدارس، 739 فرم توسط والدین سیستان و بلوچستانی تکمیل شد.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: گروه های مدرس خانواده در زمان شیوع ویروس کرونا از طریق فضای مجازی به 524 هزار و 866 ولی دانش آموز در زمینه آموزش مجازی دانش آموزان و همچنین آموزش خودمراقبتی در برابر ویروس کرونا اطلاع رسانی کردند که با استقبال خوب والدین روبرو شد.

مجاهد ادامه داد: در کنار این آموزش های مجازی 9 مرکز مشاوره پیوند آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان نیز به صورت تلفنی در خصوص نگرانی ها و اضطراب و استرس ناشی از ویروس کرونا به والدین خدمات مشاوره ای ارائه دادند.

وی اظهار کرد: به موجب این مشارکت گسترده و پرشور اولیا در هفته پیوند اولیا و مربیان امسال در مراسم محوری از مدیران و روسای انجمن های اولیا و مربیان برتر مدارس زاهدان تجلیل خواهد شد.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان خاطرنشان کرد: این مراسم روز سه شنبه 29 مهرماه در سالن آمفی تئاتر اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار