مدیر آموزش و پرورش شهرستان سراوان؛

انجمن اولیا و مربیان نقش مهمی در پیشرفت تحصیلی و تربیتی دانش‌آموزان دارد

سراوان (پانا) - جلسات انجمن اولیا و مربیان مدارس سطح شهرستان سراوان به مناسبت فرارسیدن هفته پیوند اولیا و مربیان برگزار و در آن تاکید شد انجمن اولیا و مربیان نقش مهمی در پیشرفت تحصیلی و تربیتی دانش‌آموزان دارد.

کد مطلب: ۱۳۱۷۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
انجمن اولیا و مربیان نقش مهمی در پیشرفت تحصیلی و تربیتی دانش‌آموزان دارد

ایوب دهواری با اعلام این مطلب به پانا گفت: «نقش اولیا و مربیان در پیشرفت تحصیلی و تربیتی دانش آموزان بسیار موثر است و به همین منظور تشکیل انجمن اولیا و مربیان در مدارس می تواند نقش بسزایی در راستای تحقق این مهم ایفا کند.»

وی افزود: «آموزش و پرورش درست کودکان و نوجوانان، در گرو هماهنگی و کوشش دوسویه خانه و مدرسه است. همچنین رشد شخصیتی و تحصیلی دانش ‏آموزان، پیش از هر چیز، مستلزم برخورداری آنان از فضایی متعادل و هماهنگ در خانه و مدرسه است.»

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سراوان با اشاره به نقش کلیدی انجمن اولیا و مربیان در مدارس افزود: «امروزه انجمن‏ های اولیا و مربیان، رایج‌ترین وسیله ارتباط میان خانه و مدرسه شمرده می‌شود. از آنجا که کودک، بخش بزرگی از زندگی خود را در خانه گذرانده است، باید معلم و مسئولان مدرسه از محیط زندگی، فرهنگ و ارزش‌های حاکم بر آن محیط آگاهی یابند تا بتوانند امور مدرسه را با همکاری اولیا پیگیری و هماهنگ کنند.»

دانش‌آموز خبرنگار: معید بارکزهی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار