در مراسم محوری هفته پیوند اولیا و مربیان در سیستان و بلوچستان بیان شد:

باید تلاش کنیم تا مدیریت مشارکتی در حوزه تعلیم و تربیت گسترش پیدا کند

زاهدان(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زاهدان تاکید کرد تجربه ثابت کرده که الگوی مدیریت مشارکتی یکی از بهترین روش های مدیریت است و باید در حوزه تعلیم و تربیت گسترش پیدا کند.

کد مطلب: ۱۲۲۴۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
باید تلاش کنیم تا مدیریت مشارکتی در حوزه تعلیم و تربیت گسترش پیدا کند

مراسم محوری هفته پیوند اولیا و مربیان در سیستان و بلوچستان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زاهدان، در مراسم گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان که در سالن آزادگان مجتمع آموزشی حیات طیبه زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: تجربه ثابت کرده است که الگوی مدیریت مشارکتی یکی از بهترین روش های مدیریت است.
محسن ستیزنارویی افزود: اگر مدرسه ای می تواند امور خود را به درستی مدیریت کند و با کمترین مشکلات مالی و معنوی روبرو باشد، به طور قطع در آن مدرسه پیوند مستحکمی میان اولیای دانش آموزان و مربیان مدرسه وجود دارد.
نارویی تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا شیوه مدیریت مشارکتی در حوزه تعلیم و تربیت در تمامی مدارس توسعه و گسترش پیدا کند.
وی با بیان اینکه یکی از راه های کاهش آسیب های اجتماعی پیوند عمیق بین اولیا و مربیان و شرکت در کلاس های مشاوره است، خاطرنشان کرد: خانواده و مربی به عنوان دو بال پرواز مدرسه هستند که اگر بخواهیم این پرنده به خوبی اوج بگیرد باید نهایت هماهنگی بین این دو بال وجود داشته باشد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک زاهدان اظهار کرد: از اعضای انجمن‌های اولیا و مربیان انتظار می‌رود با اشتراک افکار و عقاید، شرایط ارتقای شاخص های مدرسه را فراهم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار