برنامه های رادیو تهران در ایام پایانی دهه صفر

تهران (پانا) - شبکه رادیویی تهران در ایام سوگواری دهه آخر ماه صفر، با تدارک ویژه برنامه های متنوع به تبیین ابعاد مختلف زندگی پیامبر اکرم(ص) ،امام حسن مجتبی (ع) و حضرت امام رضا (ع) و مصائب وارد شده بر آنها می پردازد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های رادیو تهران در ایام پایانی دهه صفر

ویژه برنامه « فخر کائنات» با صدای بهروز رضوی در رثای پیامبر گرامی اسلام حضرت خاتم الانبیاء محمد بن عبدالله(ص) پنجشنبه 27 صفر، ساعت 17 از رادیو تهران پخش می شود.

زیارت حضرت رسول‌(ص)

زیارت حضرت رسول‌(ص) جمعه 28 صفر، از ساعت 8 روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز یا موج ای.ام ردیف 1332 کیلوهرتز می رود.

سیرت رسول‌الله(ص)

کتاب سیرت رسول‌الله(ص) مشهور به سیرة النبی با صدای بهروز رضوی از برنامه«سنگلج» رادیو تهران ساعت 1:35 بامداد پخش می شود. این برنامه به پیشینه خانوادگی پیامبر اعظم(ص) و بافت اجتماعی عصر جاهلیت، طلوع اسلام و بعثت خاتم پیامبران، تبدیل عصر جاهلیت به صدر اسلام از قبل تولد تا رحلت ایشان می پردازد.

یک آسمان دو خورشید

ویژه برنامه«یک آسمان دو خورشید» روز 28 صفر، با بیان بخش هایی از زندگینامه پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) و امام حسن مجتبی (ع) به بیان کرامات و منزلت این دو بزرگوار می پردازد، علاقه مندان می توانند این ویژه را همراه با ادعیه و آداب زیارت و عزاداری ساعت 11 از رادیو تهران بشنوند.

پند پیامبر

نمایش رادیویی«پند پیامبر» که نویسندگی آن را گووان مهر اسماعیل پور بر عهده دارد درباره مردی است که از بادیه نزد پیامبر می آید و تقاضای پند می کند … پنجشنبه 27 صفر، ساعت 22:30 شنونده رادیو تهران باشید.

زیارت حضرت امام رضا (ع)

«پابوس آفتاب» کاری از گروه تولید و تامین رادیو تهران که به مناسبت شهادت حضرت امام رضا (ع) با مضمون آداب زیارت حضرت امام رضا (ع) و توصیه به زیارت در روز شهادت آن بزرگوار تدارک دیده شده است که ساعت 15 تقدیم حضور فرهیختگان رادیو تهران می شود.

مقام اهل بیت(ع)

از دیگر ویژه برنامه ها می توان به برنامه «تمام قد» اشاره کرد که روز 28 صفر ، با سید احمد خوانساری مداح پیشکسوت اهل بیت(ع) در باب مقام اهل بیت(ع) گفتگو می شود.

برنامه هایی همچون «پارک شهر»، «سعادت آباد»، «تهران من»، «تالار وحدت»، «خورشید همیشه» و «پناه غریبان» و... به صورت ویژه به ایام پایانی دهه صفر اختصاص یافته است.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده ما باشید.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار