رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان:

اعضای مجلس دانش‌آموزی صدای رسای دانش‌آموزان هستند

زنجان (پانا)- رئیس سازمان دانش‌آموزی در جلسه‌ی اختتامیه‌ نهمین دوره‌ی مجلس دانش‌آموزی که عصر امروز به صورت ویدئو کنفرانس وکشوری برگزار شد، به تشریح فعالیت‌های انجام شده و برنامه‌های پیش روی سازمان پرداخت.

کد مطلب: ۱۱۳۰۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
اعضای مجلس دانش‌آموزی صدای رسای دانش‌آموزان هستند

فیروز مهدی در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های اعضای مجلس نهم گفت: یکی از برنامه‌های شاخص و مهم مجلس دوره نهم تدوین اولین سند مجلس دانش‌آموزی بود، که تدوین این سند حاصل زحمات همه‌ نمایندگان مجلس دانش‌آموزی این دوره در سطح کشور است.

مهدی افزود: اعضای مجلس دانش‌آموزی صدای رسای دانش‌آموزان هستند که بدون واسطه می‌توانند پیام دانش‌آموزان را از اقصی نقاط کشور به گوش مسئولین و برسانند تا برای حل مسائل و برنامه‌های پیش روی آموزش و پرورش برنامه‌ریزی و اقدام شود.

مهدی در ادامه گفت: انتظار داریم سند مجلس دانش‌آموزی با همت مسئولین با دقت تمام اجرا گردد و توجه به بهداشت روان دانش‌آموزان در تربیت نسلی سالم و موفق، یاریگر آموزش و پرورش کشور باشد. چرا که تربیت روان جایگاهی بالاتر از آموزش علم دارد و جامعه‌ی سالم محصول عملکرد افراد سالم است.

مهدی تأکید کرد: در این ایام کرونا که مدارس تعطیل هستند و دانش‌آموزان بیشتر وقت خود را در منزل می‌گذرانند انتظار می‌رود اولیا توجه بیشتری به تربیت اجتماعی دانش‌آموزان داشته باشند. این فرصتی است که باید از طرف اولیا محترم مغتنم شمرده شود.

در ادامه‌ جلسه مهدی به برنامه‌های پیش رو برای مجلس دهم اشاره کرد و گفت: انتظار داریم دانش‌آموزان با دست پر و برنامه‌های خلاقانه در این مجلس شرکت کنند.

در پایان جلسه از اعضای مجلس دانش‌آموزی تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار