رخشانی‌مهر در دیدار با نمایندگان گرگان و آق‌قلا:

تکمیل پروژه‌های خیری با اولویت دنبال می‌شود

تهران (پانا) - معاون وزیر در جلسه با نمایندگان شرق استان گلستان در مجلس شورای اسلامی به بیان اقدامات نوسازی مدارس در حوزه فضاها و تجهیزات آموزشی مدارس استان پرداخت و بیان کرد که ۴۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های مشارکتی استان در نظر گرفته شده‌است.

کد مطلب: ۱۱۳۰۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد
تکمیل پروژه‌های خیری با اولویت دنبال می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر در جلسه ای با نمایندگان مردم شرق استان گلستان که شب گذشته در باشگاه فرهنگیان گرگان برگزار شد، بیان کرد: به خدماتی که در استان گلستان داشتیم افتخار می کنم و بی‌شک این روند ادامه دار خواهد بود و با سرعت و شتاب بیشتری کار را دنبال می کنیم.

وی ادامه داد: هیچ پروژه آموزشی نیمه تمامی از محل خیرین یا اعتبارات ملی رها شده نداریم و تکمیل پروژه های خیری در اولویت است، ضمن آنکه رشد اعتبارات استان طی دولت دوازدهم قابل توجه است که البته سیل هم علی رغم گرفتاری هایی که برای مردم داشت منشا خیر و برکاتی هم بوده است.

رخشانی مهر بیان کرد: ۴۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های مشارکتی در استان گلستان اعتبار در نظر گرفتیم و عدد آن قابل افزایش است و در تلاش هستیم تا پروژه "حیات طیبه" گرگان مورد توجه باشد.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور همچنین به اعتبار پنج میلیارد تومانی برای تجهیز هنرستان ها اشاره و بیان کرد: در حوزه اعتبارات ملی ۳/۵ میلیارد تومان به تجهیزات مناطق محروم اختصاص یافت همچنین آمادگی داریم تا فضاهای آموزشی و ورزشی و پروشی مورد نیاز استان را بسازیم.

در این جلسه نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی به بیان دغدغه های مربوط به فضاهای آموزشی پرداختند و خواستار توسعه هنرستان ها از جمله هنرستان کشاورزی در این استان شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار