مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

خروجی جلسات و تصمیمات باید خود را در مدارس نشان دهند

کرج (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت خروجی جلسات و تصمیمات ما، باید تاثیر خود را در دل مدارس نشان دهد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد
خروجی جلسات و تصمیمات باید خود را در مدارس نشان دهند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، سالار قاسمی در جلسه شورای معاونان استان که با حضور علیرضا عباسی نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی برگزار شد گفت: مدیریت با داشتن برنامه روشن و مشخص تعریف می شود و تمام برنامه های ما باید در آموزش و پرورش معطوف به مدرسه باشد.

قاسمی افزود: باید ببینیم جلسات ما چه خروجی و تاثیری در دل مدارس دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: کار در آموزش و پرورش بدون مشارکت به جایی نمی رسد، مدیران از ستاد تا صف باید روحیه مشارکت جویی داشته باشند، با خودرایی، خودبینی و اینکه کسی فکر کند عقل کل است کار پیش نمی رود.

وی با بیان بخشی از عملکرد آموزش و پرورش استان طی سال های اخیر تاکید کرد: تمام توفیقات آموزش و پرورش استان البرز حاصل زحمات ۲۵ هزار فرهنگی استان است و ما فقط این موفقیت ها را گزارش می دهیم.

قاسمی یادآور شد: عزت و منزلت معلم در این است که احساس کند مسئولان آموزش و پرورش در تصمیمات خود ضمن مشورت پذیری، استقلال دارند.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه "استان البرز دارای ظرفیت عظیم در حوزه جامعه فرهنگی است" تصریح کرد: یکی از مواردی که در کنار بسیاری از تهدیدها به یک ظرفیت نیز تبدیل شده است، وجود تنوع قومیتی در استان البرز است.

وی با عنوان اینکه "سرانه ورزشی، آموزشی و پرورشی در استان البرز به شدت در تهدید است" خاطرنشان کرد: آسیب‌های اجتماعی، حاشیه‌نشینی، همجواری با پایتخت از جمله مشکلاتی است که در استان البرز وجود دارد.

قاسمی بیان کرد: یکی از شاخص های کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش فضاست و اگر فضای خوب و کافی موجود نباشد به تبع آن کیفیت آموزش پایین می‌آید، این موضوع مهم در استان ملموس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار