آخرین مهلت دریافت تسهیلات کرونایی تا پایان مهر ماه

تهران (پانا) - معاون وزیر کار با بیان اینکه زمان ثبت نام فعالان کسب وکارهای آسیب دیده از کرونا، برای دریافت تسهیلات کرونایی تا پایان مهر ماه است و این زمان تمدید نخواهد شد می‌گوید تاکنون ارزش تسهیلات پرداختی به ۲۹۲ هزار بنگاه آسیب دیده بیش از ۵,۸۰۰ میلیارد تومان شده است که از این مقدار ۱,۲۴۵ میلیارد تومان مربوط به تسهیلات حمایتی دولت از شرکت‌های معظم است.

کد مطلب: ۱۱۳۰۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
آخرین مهلت دریافت تسهیلات کرونایی تا پایان مهر ماه

به گزارش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عیسی منصوری در بیست و هشتمین جلسه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا، اظهار کرد: از مجموع ۷۰۴ هزار پرونده بررسی شده در فرآیند پرداخت تسهیلات کرونایی، ۵۴۴ هزار پرونده برای پرداخت به بانک معرفی شده است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: تاکنون ارزش تسهیلات پرداختی به ۲۹۲ هزار بنگاه آسیب دیده بیش از ۵,۸۰۰ میلیارد تومان شده است که از این مقدار ۱,۲۴۵ میلیارد تومان مربوط به تسهیلات حمایتی دولت از شرکت‌های معظم است.

وی ادامه داد: زمان ثبت نام فعالان کسب وکارهای آسیب دیده از کرونا، برای دریافت تسهیلات کرونایی تا پایان مهر ماه است و این زمان تمدید نخواهد شد.

منصوری گفت: در چند هفته اخیر به طور میانگین روزانه بیش از ۲۵۰۰ نفر از شاغلان آسیب دیده از کرونا برای دریافت وام حمایتی در سامانه کارا ثبت نام کرده اند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: اعضای کارگروه تاکید کردند که بانک‌های عامل با جدیت بیشتر تسهیلات کرونایی را به متقاضیان تا پایان مهر ماه پرداخت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار