اجرای ۱۸ عنوان برنامه در هفته سلامت روان در استان اردبیل

اردبیل (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل از اجرای بالغ بر 18 عنوان برنامه در طول هفته سلامت روان در این استان خبرداد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای ۱۸ عنوان برنامه در هفته سلامت روان در استان اردبیل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، سید غلامحسن خلیلی موسوی با اشاره به شعار سال هفته سلامت روان با عنوان «سلامت روان برای همه: سرمایه گذاری بیشتر، دسترسی بیشتر، برای همه، همه جا» افزود: با اجرای برنامه های یاریگران زندگی، نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان، توانمندسازی همزمان روانی و اجتماعی و تقویت برنامه های مشاوره ای، حداکثر تلاش خود را در جهت تامین و ارتقای سلامت روانی دانش آموزان انجام خواهیم داد.

او با اشاره به اینکه در آینده نزدیک با راه اندازی خط تلفن مشاوره دانش آموزان بصورت «هات لاین»، دسترسی دانش آموزان، والدین و همکاران فرهنگی به خدمات روانشناسی و روانشناختی تسریع خواهد شد، افزود: در حال حاضر 19 مرکز و هسته مشاوره تخصصی در سطح مناطق و نواحی در خدمت دانش آموزان و والدین بوده و در این مراکز ما سعی کرده ایم که با بکارگیری بهترین مشاوران آموزش و پرورش، اثربخشی و تاثیرگذاری آنها را بیش از پیش تقویت کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان تامین سلامت روان را ضرورت و لازمه تعلیم و تربیت دانست و از تمامی مدیران، معلمان و والدین خواست که با ارتقای مهارتها و توانمندی های خود به رشد این مقوله در جامعه کمک کنند.

خلیلی موسوی «سواد رسانه ای» را از جمله مهارتهای مورد نیاز در شرایط حاضر بیان کرد و افزود: نهایت تلاش و سعی خود را خواهیم کرد تا با همکاری مربیان، مشاوران و شرکای اجتماعی آموزش و پرورش و تعاملات درون سازمانی، ارتقای این مهارت در گروه های هدف را تقویت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار