دبیرخانه کشوری بهداشت روان در استان اردبیل کلید خورد

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل از استقرار دبیرخانه کشوری بهداشت روان در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۷۱۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
دبیرخانه کشوری بهداشت روان در استان اردبیل کلید خورد

سید غلامحسن خلیلی موسوی ،معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل گفت: این مسئولیت به سبب تجارب ارزشمند استان در اجرای برنامه ها، در حوزه راهنمایی و مشاوره به استان اردبیل محول شده است.

به گفته او بهره گیری از تجارب ملی و بین المللی، نظرات صاحب نظران، روان شناسان، مربیان و مشاوران مدارس را در راستای برنامه ریزی تولید محتوا و تصمیم سازی کارآمد ضروری است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم زمینه لازم جهت برنامه ریزی، تولید محتوا و تصمیم سازی کار آمد به منظور تقویت و توسعه علمی و نظام مند آن در مدارس سراسر کشور، فراهم شود افزود: ایجاد فرصت برای شکوفایی استعدادها، توانایی ها و کنار آمدن با خود و دیگران یکی از اهداف مهم و اساسی بهداشت روانی است و این نگرش ایجاب می کند خانواده ها بیش از پیش با بهداشت روانی خانواده و چگونگی پیشگیری و درمان بیماری های روحی آشنا شوند.

محمود مشکی، رییس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش وپرورش استان نیز گفت: این دبیرخانه در سال جاری با تشکیل کمیته های فنی، تهیه و تنظیم برنامه سالانه را انجام خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار