ارسال دستورالعمل اجرایی جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر وسبک زندگی به مناطق و نواحی اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل از ارسال دستورالعمل اجرایی جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر وسبک زندگی به نواحی و مناطق این استان خبرداد.

کد مطلب: ۹۷۱۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
ارسال دستورالعمل اجرایی جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر وسبک زندگی به مناطق و نواحی اردبیل

سید غلامحسن خلیلی موسوی هدف از برگزاری جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی را ارتقای کیفی شیوه‌های تدریس مربیان، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی، اصلاح و تغییر نگرش‌های رایج و سنتی در شیوه‌های تدریس و ... عنوان کرد.

او تصریح کرد: کلیه مدرسان درس تفکر وسبک زندگی شامل مربیان و معاونین پرورشی، مشاوران و دبیران درس مذکور می توانند با ارائه طرح درس و فیلم تدریس خود از دروس اعلام شده ( پایه هفتم: 1- بزرگ مردان کوچک 2- تاب آوری و تحمل سختی پایه هشتم: 1- راه رهایی 2- رسانه و تاثیرات آن ها بر زندگی ) در ششمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر وسبک زندگی در پایه های هفتم وهشتم متوسطه اول در سال تحصیلی (99-98) برگزار می گردد، شرکت نمایند.

جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر وسبک زندگی در سه سطح اجرایی شهرستان/استان و کشور برگزار می شود و منتخبین هر مرحله مورد تقدیر قرار گرفته و نفرات اول به مرحله بالاتر راه می یابند. و در نهایت آثار منتخبین استانی به دبیرخانه کشوری(اداره کل آموزش و پرورش استان یزد) جهت داوری نهایی ارسال خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار