دلنوشته‌ یک دانش‌آموز درباره «حاج قاسم»: با ظهور سبز مولایمان نوبت انتقام سخت ما هم خواهد رسید

تهران (پانا) –- دانش‌آموزان سراسر کشور در همذات‌پنداری با سردار سلیمانی به خلق دلنوشته‌هایی پرداختند که گزیده‌ای از این دلنوشته‌ها در کتاب «منم یک حاج قاسم دیگر» وارد بازار نشر شد.

کد مطلب: ۱۱۲۹۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
دلنوشته‌ یک دانش‌آموز درباره «حاج قاسم»: با ظهور سبز مولایمان نوبت انتقام سخت ما هم خواهد رسید

کتاب «منم یک حاج قاسم دیگر» مجموعه‌ای از دلنوشته‌های دانش‌آموزان سراسر کشور درباره «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» است که دی‌ماه سال 98 طی یک حمله تروریستی به مقام رفیع شعادت نائل آمده است.

از میان صدها دلنوشته که از سراسر کشور برای این پویش ارسال شده است، 142 دلنوشته برای درج در این کتاب برگزیده شده‌اند.

در یکی از دلنوشته‌های دانش‌آموزی به قلم فائزه زارعان دانش‌آموز دوره متوسطه اول از استان کرمان خطاب به سردار سلیمانی می‌خوانید:

« به نام معشوق آنان که در راه وصالش شربت شهادت نوشیدند. من بلد نیستم که دل نوشته بنویسم اما به خاطر سرداری که خالصانه به ایران و ایرانی ها و همه مظلومان فلسطین، سوریه، لبنان و ... لطف کرد دلم حرفی برای گفتن دارد. حاج قاسم تو رفتی اما ما هستیم که از راه تو پاسداری کنیم. حاجی جان درس عشقی را که با قطره قطره خونت به ما آموختی هرگز فراموش نخواهیم کرد و آن را به نحوی که بهترین است یاد می گیریم و امتحانش را هم با دادن خونمان خواهیم داد تا از خون شما و ما جوانه‌ی عشق و عدالت سر بزند و درخت ظلم را نابود کند. ما مبلغان راه ولایتیم که به مانند شما تشنه‌ی شهادتیم اما این جایزه کسانی است که در درس نمره بیست گرفته‌اند. حاج قاسم با ظهور سبز مولایمان نوبت انتقام سخت ما هم خواهد رسید.»

هدف از جمع‌آوری این مجموعه بست و پیوند الگوها و اسوه‌های انقلابی با نسل نوجوان و جوان کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار